توقف استقلال در دیداری جنجالی

تیم‌های فوتبال استقلال تهران و مس کرمان در دیداری پربرخورد که دو بازیکن اخراجی داشت به نتیجه تساوی دست یافتند.

در این دیدار که از ساعت ۱۹ در حضور بیش از ۴۵هزار تماشاگر و به قضاوت نوید مظفری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی یک بر یک دست یافتند. نیمه اول این دیدار با وجود موقعیت هایی که دو تیم داشتند و پنالتی که استقلال از دست داد با تساوی بدون گل به پایان رسید تا نیمه دوم شاهد فوتبالی جذاب و تماشایی تر از سوی هر دو تیم باشیم.

در این نیمه استقلال بازی را هجومی آغاز کرد اما برخلاف جریان بازی مس کرمان در یک ضد حمله موفق شد در دقیقه ۵۴ توسط پائولزالدون به گل برتری دست پیدا کند.

پس از این گل استقلال بر فشار حملات خود افزود و بارها صاحب موقعیت گلزنی شد که مهمترین آن در دقیقه ۶۳ به‌وجود آمد که ضربه ایستگاهی میثم منیعی با برخورد به زیر تیرک افقی دروازه روی خط فرود آمد. با این حال استقلال باز هم بر حملات خود افزود و با وجود اینکه چند موقعیت گلزنی توسط آرش برهانی را از دست داد اما بالاخره در دقیقه ۸۱ توسط حمید شفیعی تازه وارد موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

دو دقیقه پس از گل تساوی استقلالی‌ها نوید مظفری داور این دیدار حمیدرضا رجبی بازیکن میانی تیم مس کرمان را به علت انجام خطای خطرناک از زمین اخراج کرد تا استقلال با یک بازیکن بیشتر به سمت دروازه حریف حمله کند. اما در دقیقه ۹۰ دو تیم در تعداد بازیکنان هم مساوی شدند و امیرحسین صادقی به دلیل دریافت کارت زرد دوم و خطایی که روی مدافع مس انجام داد از زمین اخراج شد.

تلاش دو تیم در ثانیه های پایانی هم راه به جایی نبرد تا بازی با همان نتیجه یک بریک به پایان برسد.

در پایان این دیدار ناصر حجازی، سرمربی تیم فوتبال استقلال با اعلام رضایت از عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر مس کرمان گفت: ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشد با این حال شانس با ما یار بود که با زنده نشدیم.

بازیکنان ما عملکرد خوبی در این دیدار داشته و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

به هر حال فوتبال است و هزار اتفاق. متاسفانه امروز، روز استقلال نبود و تنها توانستیم یک امتیاز را به دست آوریم که نتیجه خوبی برای ما نیست ولی باید بگویم ما در این بازی علاوه بر موقعیت‌های گل زیادی که از دست دادیم یک ضربه پنالتی را هم هدر دادیم و یک گل صحیح ما هم گرفته نشد.

عملکرد خط دفاعی ما در این دیدار بد نبود، اما مدافعان ما چند اشتباه فردی داشتند که باید در تمرینات آنها را برطرف کنیم.

حجازی تصریح کرد: هر چند امروز نتیجه خوبی نگرفتیم اما هفته به هفته آماده‌تر شده و سرانجام روز، روز استقلال خواهد بود.

دروازه‌بان حریف ستاره زمین بود و موقعیت‌های زیادی را از ما گرفت، این نشان می‌دهد که ما بازی بسیار هجومی را به نمایش گذاشتیم.

او در پاسخ به این پرسش که نگران عقب افتادن از پرسپولیس نیستید گفت: هنوز ۳۱ هفته دیگر از رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده و به هیچ وجه نگران عقب افتادن از پرسپولیس نیستم.

حجازی در مورد اخراج صادقی گفت: به نظر من داور ابتدا باید بازیکن مس کرمان را به خاطر خطا روی صادقی اخطار می‌داد که این اتفاق برعکس افتاد و منجر به اخراج صادقی شد.