پشت پرده رای عدم‌اعتماد به وزیر ورزش!
یکی از اتفاقات غیرمنتظره جلسه پایانی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دکتر روحانی عدم رای اعتماد مجلس به مسعود سلطانی‌فر برای تصدی وزارت ورزش و جوانان بود که موجب شگفتی تیم دولت یازدهم و حتی دکتر روحانی نیز شده است. به گزارش «ایسنا» به نقل از سایت روزنو در همین زمینه یک منبع آگاه در مجلس شورای اسلامی پشت پرده کارشکنی برخی از مدیران ورزشی را برای رای نیاوردن مسعود سلطانی‌فر در وزارت ورزش تشریح کرد.
این منبع آگاه اظهار کرد: آقای سلطانی‌فر از ابتدای معرفی کابینه جزو وزرای پیشنهادی بود که هیچ مشکلی برای کسب رای اعتماد نداشت اما متاسفانه در روزهای پایانی بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی، لابی برخی از مدیران ورزشی در مجلس به شدت برای رای نیاوردن سلطانی‌فر فعال شد، چرا که آنها از حضور سلطانی‌فر در وزارت ورزش احساس خطر کرده بودند و دلیل آن هم این بود که سلطانی‌فر دارای شخصیتی مقتدر و شایسته‌سالار است و هرگز حاضر نیست در حوزه فعالیتش به کسی باج دهد.
وی افزود:این افراد با لابی گسترده در مجلس نظر مثبت مجلس به سلطانی‌فر را با وعده‌های واهی به نمایندگان تغییر دادند و همین امر موجب آن شد که سلطانی‌فر به رغم وجود فضای مثبت در مجلس برای رای اعتمادش از ۲۸۳ رای اخذ شده ۱۱۷ رای موافق و ۱۴۸ رای مخالف داشته و ۱۸ رای ممتنع کسب کند.
این منبع آگاه تصریح کرد: این اتفاقات در پشت پرده عدم رای‌آوری سلطانی‌فر در حالی در مجلس رخ داد که برخی مدیران ورزشی طی مصاحبه‌هایی با رسانه‌هایی خاص، خودشان را طوری جلوه می‌دادند که جزو حامیان سرسخت سلطانی‌فر برای وزارت ورزش هستند! اما در پشت پرده برای رای‌آوری او در مجلس کارشکنی می‌کردند.