حرف‌های عجیب سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در یک برنامه رادیویی
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در اظهار نظری عجیب اعلام کرد که چون او به رییس فیلا گفته که مسابقه‌های فرنگی پس از آزاد برگزار شود، فدراسیون جهانی نیز به همین خاطر برنامه‌ها را تغییر داده است.
به گزارش «ایسنا» عبدالله چمن گلی مربی ارشد یا همان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در یک برنامه رادیویی حرف‌های عجیبی به زبان آورد. او در حالی که هزاران نفر حرف‌هایش را گوش می‌دادند، گفت: «من خودم با لالوویچ بحث کردم که چرا در مسابقه‌های جهانی همیشه مسابقه‌های فرنگی اول است و سپس آزاد برگزار می‌شود که لالوویچ در جواب من گفت، باشه من برنامه را چنج می‌کنم (تغییر می‌دهم) که این طور هم شد و در مسابقه‌های جهانی بوداپست اول مسابقه‌های آزاد است و سپس مسابقه‌های فرنگی!»
چمن گلی در حالی این حرف‌ها را می‌زند که یا واقعا تصور کرده رییس فدراسیون جهانی به حرف‌های او گوش داده یا مخاطبانش را آنقدر ساده فرض کرده که حاضر شده این حرف‌ها را به زبان بیاورد تا نفوذ خود را در فیلا نشان دهد! اما مربی ارشد کشتی فرنگی ظاهرا باید متوجه باشد که برنامه‌ مسابقه‌های جهانی بوداپست از یک سال قبل اعلام شده و در آن زمان نه لالوویچ رییس فیلا بوده و نه چمن‌گلی مربی تیم ملی.
این اظهارات نسنجیده چمن‌گلی در حالی مطرح شده که برنامه‌های مسابقه‌های جهانی را میزبان با نظر نهایی فیلا تعیین می‌کند و چون مجارها در کشتی فرنگی قوی‌تر از آزاد هستند، رقابت‌های فرنگی را به بخش پایانی مسابقه‌های جهانی منتقل کرده‌اند نه اینکه این طور باشد که حرف‌های چمن گلی روی لالوویچ تاثیر گذاشته و او برنامه مسابقه‌های جهانی را به خاطر چمن‌گلی تغییر داده باشد.