لیگ برتر فوتسال پخش زنده می‌شود؟
پس از درخواست علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال برای پخش زنده مسابقات لیگ برتر فوتسال و همچنین بازی‌های تیم ملی فوتسال در مسابقات جام جهانی کوچک برزیل، معاون مالی و اداری صدا و سیما دستور پخش زنده این مسابقات را صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کمیته فوتسال پخش زنده مسابقات لیگ برتر بوده است. در همین رابطه چند جلسه بین مسوولان فدراسیون فوتبال و مسوولان سازمان صدا و سیما برگزار شد تا هرچه زودتر این مشکل برطرف شود. با وجود گذشت چهار هفته از مسابقات لیگ برتر فوتسال موضوع عدم پخش زنده بازی‌ها همچنان ادامه دارد.
با این حال علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال پیش از شروع هفته سوم لیگ برتر در نامه‌ای به حسن تقدس‌نژاد معاون مالی و اداری صدا و سیما از وی خواست تا مساعدت‌های لازم را نسبت به پخش مسابقات لیگ برتر و همچنین حضور تیم ملی فوتسال در مسابقات جام‌جهانی کوچک برزیل به عمل آورد.
تقدس نژاد هم در نامه‌ای به زین‌العابدین و صادقی مدیران شبکه‌های سوم و ورزش از آنها خواست تا پیرو تصمیمات مشترک با فدراسیون فوتبال، این مسابقات پخش شود. تقدس‌نژاد همچنین تاکید کرد در صورتی که مشکلی در این زمینه وجود دارد، آن را به صورت تلفنی حل کنند.
همچنین سید رضا افتخاری سرپرست کمیته فوتسال در این باره
گفت: ما حاضریم همه نوع همکاری با صداوسیما داشته باشیم تا این مسابقات به صورت زنده پخش شود. حتی حاضریم ساعت و روز مسابقات را هم عوض کنیم. فقط کافی است صدا و سیما بگوید مشکل چیست تا ما آن را برطرف کنیم.