رونالدینیو: می‌خواهم در پاری سن ژرمن بازنشسته شوم
رونالدینیو ستاره باشگاه اتلتیکو مینیه‌رو در صحبت‌هایی اعلام کرده که دوست دارد فوتبالش را در پاری سن ژرمن به پایان ببرد.
ستاره سابق تیم ملی برزیل در سال‌های 2001 تا 2003 در این باشگاه فرانسوی توپ می‌زد و بعد از آن به بارسلونا منتقل شد. او حالا در صحبت‌هایی یادآوری کرده که دوست دارد تا روزهای پایانی فوتبالی‌اش را در پارک دو پرنس سپری کند.
رونالدینیوی 33 ساله به خبرنگاران گفت: «این روزها من به آینده‌ام فکر می‌کنم، ولی هر بازیکنی دوست دارد که این فرصت را داشته باشد تا کارنامه ورزشی‌اش را در باشگاه بزرگی مثل پاری سن ژرمن ببندد. پی.اس.جی این روزها تیم قدرتمندی است.»
او در ادامه صحبت‌هایش به تمجید از لوکاس مورا، هم‌تیمی‌اش پرداخت و یادآوری کرد که او پتانسیل لازم را برای مبدل شدن به یکی از بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال دارد: «لوکاس فردی است که ابزار کافی را برای فتح دنیا دارد. او به لطف کیفیت و سرعتش می‌تواند این کار را انجام دهد. به زودی همه دنیا او را تحسین خواهند کرد.»
رونالدینیو بعد از جدایی از پاری سن ژرمن به بارسلونا پیوست و موفق‌ترین روزهای فوتبالی‌اش را در این تیم سپری کرد و با پیراهن شماره 10 بارسا دو قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد. او 5 سال در نوکمپ توپ می‌زد و بعد از آن به میلان منتقل شد.