بازتاب داستان جنجالی استقلال با لاوره در اروپا
با بالاگرفتن اختلاف میان باشگاه استقلال و گوران لاوره بر سر فسخ قرارداداین بازیکن صربستانی، این جنجال در رسانه‌های اروپایی بازتاب گسترده‌‌ای داشته است. در روزهای اخیر روزنامه‌های ورزشی کرواسی، هلند و بلژیک به بازتاب این خبر پرداخته و در تیترهایشان از گروگان گیری درفوتبال ایران خبر داده اند.
به گزارش سایت گل؛ ماجرا ازاین قرار است که گوران لاوره هافبک تیم استقلال کمتراز 90 دقیقه برای این تیم بازی کرده، این روزها به تمرین استقلال راهش نمی‌دهند و پاسپورتش نیز از طرف باشگاه ضبط شده است.
او قصد دارد قراردادش را با استقلال فسخ کند که سران باشگاه ایرانی از او خواسته اند تا درابتدا توافق نامه‌‌ای را امضاکند تا با کسرمبلغی از قراردادش به استقلال تخفیف بدهد تا آنها اجازه جدایی اش را صادر کنند وهرزمان که به باشگاه پول رسید، او را به عنوان بازیکن آزاد اعلام خواهند کرد.
بعد از مخالفت لاوره با امضای این توافق‌نامه، به او گفته می‌شود که پاسپورتش پس داده نخواهد شد. به همین خاطر او به سفارت کشورش درایران می‌رود تا از آنها کمک بگیرد.
حالا باید منتظر ماند و دید سرنوشت لاوره که سابقه بازی در تیم‌های آندرلشت بلژیک، خرونینگن هلند، بارنزلی و پارتیزان بلگراد را در کارنامه ورزشی‌اش دارد به کجا خواهد کشید. این درشرایطی است که اخیرا یک بازیکن فرانسوی نیز در شرایط مشابهی در قطر گرفتار شده و با ارسال نامه‌هایی به زیدان و گواردیولااز آنها طلب کمک کرده است. این خبر دردنیا با انتقادهای زیادی روبه‌رو شده و حالا رسانه‌های بین‌المللی ماجرای لاوره را با این بازیکن فرانسوی مقایسه کرده‌اند.