فردوسی پور و بعضی از دبیران رسانه‌ها این هفته در مجلس
یکی از نمایندگان مجلس خبر داد که برخی اصحاب رسانه‌ها وعادل فردوسی‌پور در هفته جاری به کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی می‌روند. به گزارش سایت گل محمد افضلی فرد در این مورد گفت: دعوت از برخی خبرنگاران ورزشی روزنامه‌ها و دبیران ورزشی خبرگزاری‌ها به منظور گفت‌وگو با آنان برای تلطیف فضا است، البته قرار است با این افراد در مورد موضوع‌های دیگری هم گفت‌وگو شود که فعلا رسانه‌‌ای نخواهد شد.
وی با اشاره به اینکه قرار نیست جلسات کمیسیون اصل ۹۰ درباره تبانی، تبعیض، رشوه و قراردادهای صوری با مدیران، مربیان، بازیکنان و داوران فوتبال رسانه‌‌ای شود، افزود: به دو دلیل ما نمی‌خواهیم که این موضوعات رسانه‌‌ای شود، نخست اینکه تعداد زیادی از مدیران، مربیان، بازیکنان و داوران در جلسات عمومی کمیسیون نمی‌توانستند حرف هایشان را بزنند چون بعضی حرف‌ها مربوط به افرادی می شد که در جلسه حضور داشتند.
دلیل دوم اینکه زمانی که صحبت برخی از افراد رسانه‌‌ای می‌شد، وی از سوی افرادی که نامشان را برده تحت فشار قرار می‌گرفت، از این رو بنا شده که موضوع‌های جلسات فعلا رسانه‌‌ای نشود، همچنین بنا شده است که ما این جلسات را به صورت انفرادی با افراد برگزار کنیم تا بتواند به راحتی حرف دلش را بزند.