روزهای خوش سلطان در قلعه‌ کارگران
علی پروین را باید در حال حاضر مرد خوشبختی دانست چراکه سلطان دوباره به کارگران برگشته و دوباره با یاران قدیمی‌اش برای یک بازی خاص آماده می‌شود.
به گزارش «ایلنا»، علی پروین چهره محبوب و به یاد ماندنی فوتبال ایران است، چهره‌ای که به دلیل جایگاه خاص مردمی‌اش لقب سلطان را یدک می‌کشد و یکی از محبوب‌ترین و پرافتخارترین چهره‌های فوتبال ایران محسوب می‌شود.
پروین مدت‌ها است از نیمکت مربیگری دور است و بیشتر در کارهای مدیریتی حاضر می‌شود، اما چه کسی است که نداند قلب سلطان کنار زمین و روی نیمکت است و جالب اینکه خود پروین هم هرگز این علاقه قلبی را انکار نکرده و همواره گفته دوست دارد روی نیمکت باشد و تیم را هدایت کند.این روزها بعد از سال‌ها دوری از نیمکت پرسپولیس فرصتی دست داده‌ تا پروین یک بار دیگر پرسپولیس را ارنج و هدایت کند و البته این بار یک بازی خاص است.
پروین قرار است شاگردان قدیمی‌اش را در بازی با پیشکسوتان میلان به میدان بفرستد، دیداری خاطره‌انگیز و بزرگ که برای همیشه در ذهن علاقه‌مندان به فوتبال خواهد ماند. پروین امروز دوباره به نیمکت پرسپولیس برگشته و می‌توان برق شادی را در چشمان سلطان فوتبال ایران دید. دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و میلان برای علی پروین یک دیدار خاص است.
علی پروین همچون گذشته سکان هدایت تیمی را برعهده دارد که دوران جوانی‌اش را به پای آن ریخته و خاطرات بسیاری با آن دارد و افتخارات زیادی با آن به دست آورده و یک بار دیگر در قلعه‌ کارگران مستقر شده و شاگردان سابقش را تمرین می‌دهد.
او این روزها در کنار هوادارانی که همواره کنار او بوده‌اند، دوباره پرسپولیس را تمرین می‌دهد و خوشحال‌تر از همیشه است چراکه یک بار دیگر می‌تواند در ورزشگاه آزادی روی نیمکت سرخ‌پوشان پایتخت بنشیند و در حضور هواداران پرشور پرسپولیس شاگردانش را هدایت کند آن هم در مقابل ستاره‌هایی بزرگ و ماندگار در تاریخ فوتبال جهان، این اتفاقات باعث شده تا این روزها یک بار دیگر برق شادی را در چشم‌هایش ببینیم.