بازی سخت دورتموند مقابل ناپولی
لیگ قهرمانان آرام آرام به پایان دور گروهی خود نزدیک می‌شود و چهره تیم‌های صعود‌کننده مشخص می‌شود. در آغاز هفته پنجم دور گروهی، مدعیان به فکر نهایی کردن صعود خود از این مرحله هستند تا در دیدار پایانی با خیالی آسوده و بدون استرس بازی کنند. امشب بازی‌های چهار گروه دوم این رقابت‌ها برگزار خواهد شد و در حساس‌ترین دیدار بورسیادورتموند باید در خانه با ناپولی مصاف دهد. نبردی که هر نتیجه به غیر از پیروزی می‌تواند کار فینالیست فصل گذشته لیگ قهرمانان را برای صعود پیچیده کند. نبرد بورسیادورتموند با ناپولی ایتالیا تکلیف صعود یا حذف نایب قهرمان فصل گذشته را مشخص خواهد کرد.
*گروه E :
در این گروه ابتدا بازل در ورزشگاه سن‌یاکوب پارک میزبان چلسی انگلیس خواهد شد. شالکه آلمان نیز بار سفر به رومانی را خواهد بست. زیرا میهمان استه‌وابخارست است.
در این گروه چلسی با ۹ امتیاز از بیشترین شانس صعود به مرحله حذفی برخوردار است. شالکه آلمان و بازل سوئیس به ترتیب ۶ و ۵ امتیاز داشته و در کورس رقابت برای راهیابی به مرحله بعد هستند.
استه‌وا بخارست رومانی نیز با ۲ امتیاز در رده آخر است.
*گروه F:
در این گروه آرسنالی‌ها پذیرای المپیک مارسی خواهند شد. در بازی رفت تیم لندنی ۲ بر یک برنده شده است. در دیدار دوم گروه بورسیادورتموند آلمان نبرد سختی مقابل ناپولی ایتالیا خواهد داشت و در وستفالن تکلیف صعود یا حذف نایب قهرمان فصل قبل بازی‌ها مشخص خواهد شد.
هم‌اکنون آرسنال با ۹ امتیاز و تفاضل گل ۳+ صدرنشین است. ناپولی نیز همین امتیاز را داشته اما به خاطر تفاضل گل ۱+ در رده دوم است.
تیم بورسیادورتموند آلمان که فصل قبل به مقام نایب قهرمانی این بازی‌ها رسید، با ۶ امتیاز در رده سوم جدول حضور دارد.
المپیک مارسی بدون امتیاز در قعر جدول است.
*گروه G:
در این گروه زنیت پذیرای اتلتیکومادرید است و بعد آسترویاوین اتریش میهمان پورتو پرتغال خواهد شد.
اتلتیکومادرید اسپانیا با ۱۲ امتیاز در این گروه به مرحله بعد صعود کرده است. به همین خاطر زنیت روسیه و پورتو پرتغال، یعنی تیم‌های ۵ و ۴ امتیازی رقابت بر سر کسب سهمیه دوم گروه دارند.
آسترویاوین اتریش نیز با یک امتیاز قعرنشین است.
*گروه H:
در این گروه مسابقات مهمی انجام می‌شود. در آمستردام، آژاکس بازی مهمی با بارسا در پیش رو خواهد داشت. سپس آ.ث‌میلان ایتالیا میهمان سلتیک اسکاتلند خواهد شد.
در این گروه بارسلونا با ۱۰ امتیاز صدرنشین است. میلان با ۵، آژاکس با ۴ و سلتیک با ۳ امتیاز، در رده‌های ۲ تا ۴هستند و البته همگی بخت صعود دارند.