تمجید روزنامه هلندی  از علیرضا جهانبخش
تیم فوتبال نایمخن با درخشش بازیکن ایرانی خود در لیگ هلند به پیروزی دست پیدا کرد.در هفته پانزدهم فوتبال لیگ هلند یکشنبه شب نایمخن میزبان آلکمار بود و با نتیجه سه بر دو به پیروزی دست پیدا کرد تا دوازدهمین امتیاز خود را کسب کند ولی همچنان در قعر جدول باقی ماند. علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی نایمخن دو بار در دقایق 53 و 72 برای تیمش گلزنی کرد تا نقش تعیین‌کننده‌ای در برد نایمخن داشته باشد.
رسانه‌های هلندی پس از درخشش علیرضا جهانبخش برابر آلکمار به تمجید از بازی مهاجم جوان ایرانی نایمخن پرداختند. روزنامه RTL هلند پس از درخشش علیرضا جهانبخش برابر آلکمار او را بهترین بازیکن تیمش دراین بازی معرفی کرد. این روزنامه نوشت: جهانبخش در طول ۹۰ دقیقه‌ عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. او به تنهایی برای پیروزی تیمش برابر آلکمار کافی بود. تیم نایمخن موفق شد با کمک جهانبخش به پیروزی مهمی دست یابد؛ بردی که می‌تواند آنها را از منطقه خطر جدا کند.
علیرضا جهانبخش در دقیقه‌ هفت فرصت این را داشت که اولین گل بازی را به ثمر برساند، اما او در صحنه‌ تک به تک توپ را به کنار دروازه‌ زد تا این موقعیت از دست برود. اما بال راست ایرانی نایمخن در دقیقه‌ ۱۷ موفق شد پاس گل تیمش را برای مارنیک ورمیجل فراهم کند. در نیمه دوم این بار علیرضا جهانبخش خود موفق شد، عقب افتادگی تیمش را جبران کند و با زدن دو گل پیروزی ارزشمندی را برای تیمش به ارمغان آورد تا به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شود.