پرسپولیس برد؛ رویانیان قهر کرد
روز نخست هفته نوزدهم لیگ برتر با برگزاری 4 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که سرخ‌پوشان تهران موفق شدند با برتری بر سایپای کرج صدرنشینی خود را در جدول تحکیم ببخشند.
روز نخست هفته نوزدهم لیگ برتر با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدار این هفته تیم صدرنشین پرسپولیس پنج‌شنبه شب در ورزشگاه آزادی میزبان سایپای کرج بود که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ‌پوشان به پایان رسید تا این تیم در ادامه روند پیروزی‌های خود سه امتیاز دیگر را نیز به اندوخته‌های خود اضافه کند و با 36 امتیاز صدرنشین جدول رقابت‌های لیگ برتر باشد. در این دیدار محسن مسلمان موفق شد در دقیقه 73 تنها گل دیدار را به ثمر برساند تا سرخ‌پوشان تیم برتر این میدان لقب بگیرد، اما در همین شرایط مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قهر کرد و خواستار روشن شدن تکلیفش شد.
به دنبال اختلافاتی که بین محمد رویانیان و علی پروین به‌وجود آمده است روزپنج‌شنبه و ساعاتی قبل از برگزاری دیدار پرسپولیس برابر سایپا نشستی بین این دو برگزار شد و طرفین در مورد اتفاقات اخیر گفت‌وگو کردند. اینکه در این نشست یکساعته چه مسایلی مطرح شد و چه تصمیماتی گرفته شد هنوز مشخص نیست، اما پس از این جلسه محمد رویانیان با بیان اینکه دیگر امور باشگاه را پیگیری نخواهد کرد، وظایفش را به بهروز منتقی قائم مقام باشگاه واگذار کرد.
هر چند عنوان شده که محمد رویانیان از باشگاه قهر کرده است، اما او با این کار از مسوولان وزارت ورزش و هیات مدیره خواسته است، تا تکلیفش را هر چه زودتر مشخص کنند و او را از این بلاتکلیفی خارج کنند. رویانیان تا شنبه شب به اعضای هیات‌مدیره و وزیر ورزش و جوانان مهلت داده تا وضعیتش را مشخص کنند.
نتایج هفته نوزدهم لیگ برتر
پنج‌شنبه ۲۸ آذر
فجر سپاسی صفر گسترش فولاد صفر
ذوب آهن ۱ مس۱
استقلال خوزستان صفر ملوان۲
پرسپولیس ۱ سایپا صفر
جمعه ۲۹ آذر
صبای قم۱ استقلال۲
داماش گیلان۱ فولاد۲
راه‌آهن سورینت۱ نفت تهران۳
تراکتورسازی۱ سپاهان۲