واقعیت یا جو رسانه‌ای؟
تیم فوتبال رئال مادرید با تمام ستاره‌هایش برای دیدار با پرسپولیس به ایران می‌آید. به گزارش «ایسنا» باشگاه پرسپولیس یکی، دو هفته پیش از طریق یکی از فوتبال‌دوستان ایرانی که ساکن اروپا است و ارتباط نزدیکی با فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید دارد، درخواستی برای بازی دوستانه به این باشگاه ارسال کرد.
مسوولان باشگاه رئال مادرید این درخواست را بررسی کرده و برای حضور در ایران اعلام آمادگی کردند. براساس توافق‌های صورت گرفته قرار است نامه رسمی رئالی‌ها در این زمینه تا پایان هفته به باشگاه پرسپولیس اعلام شود.
نکته مهم و جالب توجه در توافق دو باشگاه این است که رئال مادرید با تمام ستاره‌های خود از جمله کریستیانو رونالدو، ایکر کاسیاس، کریم بنزما، سرخیو راموس، گرت بیل و ... در کنار مربیان بزرگش از جمله کارلو آنچلوتی و
زین الدین زیدان به تهران خواهد آمد تا اتفاقی بسیار بزرگ برای فوتبال ایران رخ دهد.
هنوز تاریخ قطعی این دیدار مشخص نشده و به احتمال زیاد تا پایان این هفته زمان دقیق برگزاری این بازی دوستانه تعیین می‌شود. گفته می‌شود کهکشانی‌ها پیش از آغاز فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵ به ایران می‌آیند.
قرار است این دیدار دوستانه آغازی برای همکاری‌های مشترک دو باشگاه باشد و دو طرف در آینده‌ای نزدیک جهت توافق‌های بعدی با یکدیگر مذاکره خواهند کرد.
درهمین زمینه محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: رئال مادرید موافقت اولیه خود را برای حضور در تهران اعلام کرده است.
وی درباره جزئیات مذاکرات با باشگاه
رئال مادرید اظهار کرد: ما از دو هفته پیش پیگیری این موضوع را آغاز کرده بودیم و از طریق یکی از دفاتر خود در اروپا نامه‌ای رسمی تنظیم کردیم و برای برگزاری یک دیدار دوستانه با باشگاه بزرگ رئال مادرید درخواستی به آنها دادیم.
او ادامه داد: بعد از چند روز پیگیری که از طریق یکی از دوستان خوبمان انجام دادیم، یکشنبه شب پاسخ اولیه این باشگاه را دریافت کردیم که اعلام آمادگی کردند با سفر به ایران و حضور در تهران دیدار دوستانه‌ای با پرسپولیس برگزار کنند.
رویانیان گفت: بدون شک آوردن رئالی‌ها به ایران کار آسانی نیست و ما در این زمینه نیاز به حمایت همه‌جانبه در کشور داریم.
به گزارش گل، اینکه این خبر چقدر واقعیت دارد یا چقدر می‌تواند به واقعیت نزدیک شود، خودش بحث مفصلی است که می‌توان روی آن مانور داد؛ اما داستان اصلی اینجا است که این اقدام رویانیان را می‌توان گامی در راستای کمرنگ کردن مباحث مربوط به برکناری‌اش دانست. در واقع رویانیان این کارها را انجام می‌دهد تا بار دیگر و بعد از اینکه وزارت ورزش سعی در کنار گذاشتن او داشت جو رسانه‌ای، هواداری و پیشکسوتان را به سود خود تمام کند.
ظاهرا رویانیان دوست دارد با پیش کشیدن این ماجراها جبهه خودش را قوی‌تر کند و با توپ پری مقابل عواملی که می‌خواهند او به کارش در باشگاه پرسپولیس ادامه ندهد، بایستد؛ اما باید دید این بحث جدید برای او کارآمدی لازم را خواهد داشت یا نه؟