وزیر ورزش و جوانان در مراسم تودیع و معارفه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: جوی بسیار دوستانه حاکم شده و می‌توان گفت مجموعه جدید با یکدیگر هماهنگ هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان، بعد از مراسم تودیع و معارفه اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک که با حضور محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، اعضای جدید کمیته ملی المپیک به طور رسمی کار خود را آغاز کردند. در این مراسم وزیر ورزش و جوانان درباره شرایط فعلی حاکم بر کمیته ملی المپیک گفت: ما جلسه بسیار خوبی داشتیم. از اعضای هیات رئیسه قبل دعوت کرده بودیم تا از زحمات آنها قدردانی کنیم. در حال حاضر شرایط بسیار خوب است و جوی بسیار دوستانه حاکم شده و می‌توان گفت مجموعه جدید با یکدیگر هماهنگ هستند و باید همه تلاش کنیم تا مشکلات پیش روی ورزش کشور را از بین ببریم.
وزیر درباره مشکل بودجه کمیته ملی المپیک و ورزش هم گفت:‌ متاسفانه مشکل بودجه در کشور عمومی است و تنها مختص ورزش نیست. ورزش هم به نوعی دچار مشکلاتی است که امیدواریم دولت محترم عنایتی داشته باشند، تا بتوانیم شرایط را بهبود ببخشیم. در این مراسم کیومرث هاشمی، رئیس جدید کمیته ملی المپیک هم از رابطه حسنه با وزارت ورزش و جوانان گفت و اظهار کرد: کمیته ملی المپیک در کنار وزارت ورزش و جوانان است و باید با یکدیگر آرامش را در ورزش ایجاد کنند. قطعا طرح موضوعاتی که باعث به وجود آمدن اختلافات می‌شود به نفع ورزش کشور نیست و این امر به هیچ عنوان مدنظر هیچ یک از این نهادها نخواهد بود. هاشمی انتخابات کمیته را یکی از بهترین انتخابات دانست و تصریح کرد:‌ انتخاباتی که برگزار شد به عقیده کارشناسان و افرادی که سال‌های سال در ورزش کشور بوده‌اند، یکی از بهترین‌ها در دوره ۳۵ ساله پس از انقلاب اسلامی بوده که برگزار شده است. هر چند در این دوره از چهره‌های پیشکسوت از قبیل آقای افشارزاده محروم هستیم، ولی هیات اجرایی جدید متشکل از جوانان و با تجربه‌ها هستند که می‌توانند کمک شایانی به ورزش کشور کنند. حضور دو قهرمان المپیک خادم و دبیر هم می‌تواند به طور حتم بازتاب جهانی داشته باشد. ضمن اینکه حضور خانم شهریان به عنوان نایب رئیس اول هم یکی دیگر از دستاوردهای این انتخابات بوده است.