مرور خاطرات فوتبالی نوه امام در برنامه 90
اجرای برنامه نود در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی شد، تا عادل فردسی‌پور به سراغ سیدحسن خمینی، نوه امام راحل (ره) برود که همه از سابقه فوتبالی پدر بزرگوارش و علاقه بالای خودش به فوتبال با خبر بودند. به گزارش برنا، سیدحسن خمینی در ابتدا گفت که در نوجوانی فوتبال بازی می‌کرده و امام در همان سال‌ها به وی توصیه کرده بود که سه چیز را با جدیت انجام دهد: درس خواندن، نماز و همین فوتبال (به طور کلی ورزش کردن).
گفت‌وگو خیلی زود به فوتبال کشیده شد و نقطه شروع این گفت‌وگو هم خاطرات فوتبالی مرحوم سیداحمد خمینی بود که به گفته فرزندش در تیم‌های شاهین قم و شاهین تهران هم تمرین کرده بود و سابقه بازی با همایون بهزادی را هم داشته و پست تخصصی‌اش هم بال راست بود.
با توجه به علاقه شدید فرزند سیدحسن خمینی به تیم استقلال، فردوسی‌پور خواست تیم مورد علاقه سیدحسن خمینی را هم با زیرکی از زبان وی بشنود که البته نوه امام جواب مشخصی به این سوال نداد، اما در خلال گزارش معلوم شد ایشان هم مانند فرزندش از علاقه‌مندان تیم آبی‌پوش پایتخت است.
این گزارش که در دو بخش پخش شد حاوی گوشه و کنایه‌های جالب سیدحسن خمینی به فردوسی‌پور و به رخ کشیدن اطلاعات بالای ورزشی‌اش بود. از اینکه به شوخی به فردوسی‌پور گفت که آقای قلعه‌نویی از دوستان صمیمی شما است تا اینکه با اشاره به فساد در ورزش گفت که حتی یوونتوس هم به‌خاطر تبانی و فساد مالی به یک دسته پایین‌تر فرستاده شد، همه و همه تعجب فردوسی‌پور را در طول گزارش برانگیخت.