دیدار امیرخادم با وزیر اقتصاد امیررضا خادم برای واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس دیروز با وزیر اقتصاد و مدیرعامل سازمان خصوصی‌سازی دیدار کرد.در این نشست طیب‌نیا وزیر اقتصاد، امیررضا خادم نماینده وزیر ورزش و جوانان برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، پورحسینی و ابوالقاسم شمس مدیرعامل و معاون سازمان خصوصی سازی حضور داشتند.


سختگیری‌های محمد بنا
اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی که خود را برای حضور در تورنمنت مجارستان آماده می‌کنند، دیروز تمرینات سخت و نفسگیری را زیر نظر محمد بنا در خانه کشتی برگزار کردند. در این تمرین سرمربی تیم ملی سختگیری ویژه‌ای نسبت به ملی‌پوشان داشت و از آنها می‌خواست، وظایف فنی خود را به بهترین شکل ممکن اجرا کنند.

مرگ ۹۴ کوهنورد کشور در ۱۰ ماه!
رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشوربا اشاره به حضور تیم‌های امداد و نجات در کوه‌های کشور یادآور شد: در دهه فجر امسال ۱۱ مصدوم از کوه‌ها نجات پیدا کردند، ولی متاسفانه سال گذشته تا دی‌ماه، ۹۴ نفر در کوه‌های کشور جان خود را از دست دادند.

درخواست هواداران از دانیل داوری
گروهی از هواداران برانشوایگ در چند روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی از دانیل داوری، دروازه‌بان ملی‌پوش و مصدوم ایرانی برانشوایگ حمایت کرده و برای این گلر ۲۶ ساله آرزوی کسب سلامتی کردند. این عده خطاب به دروازه‌بان برانشوایگ گفتند هر چه سریع‌تر دوره نقاهت را پشت سرگذاشته و به ترکیب اصلی تیم بازگردد.

کاهش علاقه برزیلی‌ها به جام‌جهانی
نتیجه یک نظرخواهی در برزیل مشخص می‌کند با نزدیک شدن به موعد مسابقات جام جهانی، از علاقه شهروندان برزیلی برای برگزاری این رویداد کاسته می‌شود. به باور آنها برگزاری این رویداد باعث صرف هزینه‌های گزاف بر مردم خواهد شد.

دیدار کی روش با رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس
کارلوس کی روش سرمربی تیم فوتبال کشورمان دیروز باکاظم جلالی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس دیدار و گفت‌و‌گو کرد.کی روش در این دیدارگفت: پتانسیل عظیمی در فوتبال ایران وجود دارد که باید با ایجاد امکانات مناسب زمینه استفاده از این پتانسیل‌ها فراهم شود.

اسکوچیچ گران‌ترین مربی لیگ برتر
باشگاه ملوان پیشنهاد عقد قراردادی ۳ساله به دراگان اسکوچیچ سرمربی موفق این باشگاه را داده است که در صورت توافق دراگان تبدیل به یکی از گران‌ترین مربیان لیگ برتر خواهد شد.