سرگردانی دانیال داوری در فرودگاه امام خمینی(ره) دانیال داوری در حالی ساعت 5 بامداد دیروز به تهران رسید که هیچ کدام از مسوولان فدراسیون فوتبال به استقبال او نرفته بودند. این اتفاق در حالی افتاده است که رضا قوچان نژاد و اشکان دژاگه هم که زودتر از دانیال به تهران رسیدند با تنها راننده‌ای که به فرودگاه آمده بود راهی هتل شدند.

آخرین وضعیت تیموریان بعد از جراحی
تیموریان، هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال که در بازی این تیم مقابل الشباب عربستان بار دیگر از ناحیه دست دچار مصدومیت شده بود، یکشنبه شب دست خود را به تیغ جراحان سپرد. تیموریان که در دیدار ایران برابر کره‌جنوبی از ناحیه دست چپ آسیب دیده بود، با مصدومیتی که در دیدار مقابل الشباب برایش به وجود آمد، باید سه هفته‌ استراحت کند و تا یک ماه نمی‌تواند به میادین بازگردد.
طلای سوریان پس از 18ماه دوری
مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ فیلا طی روزهای 10 و 11 اسفندماه در شهر زومباتلی مجارستان برگزار شد که در پایان تیم ایران عنوان قهرمانی دست یافت. در این مسابقات حمید سوریان کشتی‌گیر فرنگی کار ایران پس از 18 ماه دوری از این ورزش مدال طلا گرفت.
حقوق دو میلیونی برای مربی سازنده برتر سال
فدراسیون کشتی از پرداخت حقوق ماهانه 2 میلیون تومانی به مربی سازنده برتر هر سال فنی در هر دو رشته آزاد و فرنگی خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر، مربیانی که در سه سال پیاپی موفق شوند به عنوان مربی برتر را کسب کنند، به مدت 10 سال از این حقوق بهره‌مند خواهند داشت.
قهر دو بازیکن استقلال
در تمرینات دیروز تیم استقلال علاوه‌بر ملی‌پوشان جی‌لوید‌ساموئل، سیاوش اکبرپور، ایمان مبعلی، مجید صالح و محمد قاضی غایب بودند. به گزارش خبرآنلاین، محمد قاضی که در تمرینات یکی دو روز گذشته نیز شرکت نکرده، ظاهرا ناراحتی‌هایی دارد که در تمرینات آبی‌پوشان غیبت دارد. این شایعه در میان طرفداران استقلال پیچید که قاضی قهر کرده است.جی لوید ساموئل هم که یک بار با قهر کردن به خواسته‌اش ‌رسید به نظر می‌رسد دوباره این شیوه را در پیش گرفته است.
برنامه‌های تیم خرمشهری برای فرهنگ‌سازی
مدیران تیم فوتبال یاد آوران شلمچه که سال گذشته در لیگ دسته اول حضور داشتند و حاشیه‌هایی هم برایشان به وجود آمد، امسال برنامه‌هایی را برای نهادینه کردن فرهنگ در تیمشان طراحی کردند. مسعود محمودی، مدیرعامل این باشگاه در گفت‌وگو با «دنیای اقتصاد» گفت: بعد از اتفاقات سال گذشته و با تغییر مدیریت باشگاه و برای اثبات این نکته که برای خرمشهر و مردم شریف این شهر مباحث فرهنگی و ارزشی بسیار باارزش‌تر از رسیدن به نتیجه‌گذاری فوتبالی است برنامه‌هایی را تدارک دیدیم ،تا فرهنگ‌سازی بیشتر از گذشته شکل بگیرد. یکی از برنامه‌های انجام شده تجلیل از یک خانواده شهید و یک پیشکسوت ورزش در بین دونیمه بازی‌های تیم بود.