اعلام رقم بدهی‌های استقلال و پرسپولیس امیر رضاخادم، نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش و جوانان درباره خصوصی‌سازی و واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس می‌گوید تلاش می‌کند میزان بدهی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را تا پایان امسال اعلام کند. هرچند که باید در این مساله وضعیت دارایی‌های دو باشگاه هم مورد توجه قرار بگیرد.
ممانعت از ورود مسجد سلیمان به لیگ برتر فوتبال
غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ‌های فوتبال در پاسخ به این پرسش که اگر تیم نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر صعود کند، با توجه به امکانات این شهر آیا اجازه حضور در لیگ برتر به این تیم داده می‌شود؟ گفت: با توجه به شرایطی که این تیم در حال حاضر دارد تاکید می‌کنم اگر با همین شرایط به لیگ برتر صعود کنند اجازه نخواهیم داد در مسابقات شرکت کنند.

نگرانی بسکتبال صربستان از رقابت با ایران
سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی به بررسی وضعیت تیم صربستان برای حضور در جام جهانی پرداخته که سرمربی این تیم با ابراز نگرانی از رقابت با ایران، تیم ملی کشورمان را بسیار قدرتمند توصیف کرده است.

صف کشیدن بازیکنان رئال جلوی آینه
خوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی با انتقاد از نگرش بازیکنان پیشین خود در رئال مادرید گفت آنها پیش از بازی‌ها برای مرتب کردن موهای خود مقابل آینه صف می‌کشیدند.

برلوسکنی تمایلی به فروش میلان ندارد
مالک باشگاه میلان با رد شایعات مطرح شده در رسانه‌های ایتالیایی، تاکید کرد تصمیمی برای فروش روسونری ندارد.