شناسایی 2 تیم نیمه نهایی
امشب درلیگ قهرمانان اروپا بورسیادورتموند و چلسی میزبان رئال مادرید و پاری‌‌سن‌ژرمن می‌شوند تا چهره 2 تیم مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شناسایی شوند.
پاری‌سن‌ژرمن فرانسه موفق شد در دور رفت با نتیجه‌ سه بر یک چلسی را شکست دهد، البته خبر بد برای تیم فرانسوی مصدومیت زلاتان ابراهیموویچ است که دیدار برگشت را از دست داده و ممکن است ۲ بازی تیمش در مرحله بعد این رقابت‌ها را از دست بدهد. چلسی یکی از سه راس مثلث قهرمانی این فصل لیگ برتر انگلیس محسوب می‌شود. شاگردان ژوزه مورینیو در بازی با پاری‌سن‌ژرمن نمی‌توانند از حضور نمانیا ماتیچ و محمد صلاح استفاده کنند و هنوز مشخص نیست که ساموئل اتوئو به این دیدار می‌رسد یا خیر.
چلسی در سال ۲۰۱۲ که توانست قهرمان لیگ قهرمانان شود در مرحله یک چهارم نهایی در دیدار رفت برابر ناپولی در ایتالیا سه بر یک شکست خورد، اما در دیدار برگشت موفق شد چهار بر یک پیروز شود. نکته جالب این است که در سال ۲۰۱۲ چلسی پس از شکست برابر ناپولی، استوک سیتی را در لیگ برتر برد و سپس توانست با نتیجه‌ پر گل چهار بر یک تیم ایتالیایی را شکست دهد. امسال نیز پس از شکست سه بر یک برابر پاری‌سن‌ژرمن این تیم موفق شد استوک سیتی را در لیگ برتر شکست دهد. باید منتظر ماند و دید آیا تاریخ برای شاگردان ژوزه مورینیو تکرار می‌شود یا خیر. اما در بازی دیگر بوروسیادورتموند در حالی پذیرای رئال مادرید است که در دیدار رفت با سه گل شکست خورده است و شانس کمی برای جبران این نتیجه‌ دارد. دورتموند در دیدار رفت یک غایب بزرگ به نام روبرت لواندوفسکی داشت اما در دیدار امشب می‌تواند از حضور مهاجم لهستانی خود بهره ببرد. دورتموند فصل گذشته موفق شد در آلمان رئال مادرید را با نتیجه‌ پر گل چهار بر یک شکست دهد و با حذف این تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافت. این بار به نظر می‌رسد شرایط برای شاگردان یورگن کلوپ سخت‌ باشد. رئال مادرید که پس از شکست برابر بارسلونا و سویا، صدر جدول را از دست داد، شنبه شب موفق شد در زمین سوسیداد برد ارزشمند چهار بر صفر کسب کند. در آن دیدار کریستیانو رونالدو به‌دلیل مصدومیت در زمین مسابقه حضور نداشت، اما این مهاجم پرتغالی می‌تواند تیمش را در لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند.