‌قیمت‌های متفاوت بلیت ‌ برای تماشای مصاف رئال - بایرن
نرخ بلیت‌های تماشای حساس‌ترین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.به گزارش نشریه مارکای اسپانیا، با مشخص شدن برنامه بازی‌های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و اینکه بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها باید به مصاف رئال مادرید برود، نرخ بلیت‌های تماشای این بازی نیز اعلام شد.
طبق گزارش مارکا، برای تماشای بازی رفت ۲ تیم که کهکشانی‌ها در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو میزبان آن هستند، حداقل مبلغی که هواداران هر یک از تیم‌ها بپردازند، ۷۰ یورو است و این در شرایطی است که تماشای بازی از نزدیک‌ترین جای ممکن، صندلی‌های طبقه اول در پشت نیمکت‌ها و جایگاه‌‌های روبه‌روی آن، مستلزم خرید بلیت‌هایی با قیمت ۳۲۵ یورو است. ارزان‌ترین بلیت هم برای تماشای بازی مخصوص آن دسته از هوادارانی است که عضو باشگاه رئال مادرید هستند و قصد دارند در طبقه چهارم ورزشگاه مستقر شوند، اما آن دسته از اعضای رئال که می‌خواهند بازی را از طبقه اول تماشا کنند باید ۲۲۸ یورو بپردازند.
این‌طور که پیدا است، مسوولان باشگاه رئال مادرید نرخ بلیت‌‌های بازی تیم‌شان و بایرن مونیخ را برای عامه مردم افزایش داده‌اند که حداقل آن ۷۰ یورو است. گران‌ترین بلیت‌ها هم مخصوص آن دسته از تماشاگرانی است که می‌خواهند از جایگاه ویژه بازی را تماشا کنند و برای این کار باید از
۴۰۰ تا ۹۰۰ یورو بپردازند. بازی‌‌ تیم‌های رئال مادرید و بایرن‌مونیخ در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز سوم اردیبهشت برگزار می‌شود.