چه کسانی دوست ندارند پژمان نوری به ملوان برگردد؟
نام پژمان نوری در حالی در فهرست نصرت ایراندوست برای بازگشت به ملوان قرار گرفته است که به نظر خیلی‌ها دوست ندارند این بازیکن قدیمی به انزلی برگردد. به گزارش خبرآنلاین در شرایطی که در سال‌های قبل ملوان چهره‌های زیادی را از دست داده بود و به حضور بازیکنان شاخص خودش نیاز داشت نوری بهترین روزهای فوتبالی‌اش را در پرسپولیس، امارات و استقلال گذراند تا همین اتفاق بهانه‌ای باشد برای اینکه حالا هم تیمی‌های سابقش به صورت خیلی خفیف مانع از حضور او در ملوان شوند.
در گزارشی که خبر لایو نوشته است، آنها از بازیکنانی مثل رافخایی، یوسف‌زاده و حتی مازیار زارع به عنوان مخالفان نوری نام برده‌اند. این بازیکنان خیلی زیر پوستی نصرت ایراندوست و بقیه مسوولان باشگاه را متوجه این ماجرا کرده‌اند که در صورت بازگشت نوری به ملوان در این تیم نخواهند ماند.
آنها که با وجود همه سختی‌ها توانسته‌اند ملوان را در لیگ برتر حفظ کنند، به نوعی بازی را از پژمان برده‌اند و حرفشان به مراتب بیشتر از او نزد مسوولان باشگاه خریدار دارد.ضمن اینکه از نظر خیلی از هواداران ملوان از انصاف به دور است که پژمان بازگردد و بازوبند کاپیتانی را هم در حضور مازیار زارع به بازو ببندد! هوادارانی که در مسابقه ملوان مقابل استقلال با تشویق‌های کوبنده خود چنان نام مازیار را در ورزشگاه فریاد زدند که با این کار به وضوح به پژمان نشان دادند که جایی میان هواداران تیم سابق خود ندارد. با این حال باید دید آیا ایراندوست حاضر می‌شود پژمان را به بهای سنگین رفتن مهره‌های اصلی تیمش بازگرداند یا از خیر او می‌گذرد؟