کشتی آزاد ایران، آسیا را رد کرده است علیرضا حیدری نایب رئیس فدراسیون کشتی، درباره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان، اظهار کرد: خو‌شبختا‌نه در شرایط بسیار خوبی قهرمان آسیا شدیم. ما توقع چنین نتیجه‌ای و حتی گرفتن 6 طلا را داشتیم. این نتیجه‌ نشان می‌دهد که ما سطح آسیا را رد ‌کرده‌ایم و این قاره برای کشتی ایران کوچک است.

تیم ملی والیبال ایران همچنان در انتظار کواچ
تیم پروجیای ایتالیا که هدایت آن را «اسلوبودان کواچ» سرمربی تیم ملی والیبال ایران بر عهده دارد در حالی در دومین دیدار فینال سری آ به پیروزی رسید که تیم ملی والیبال ایران همچنان بدون سرمربی است و منتظر است تا پس از حضور کواچ در ایران برنامه‌های خود را به‌طور جدی پیگیری کند.

چلسی جلوی دروازه خود اتوبوس پارک کرده بود
برندان راجرز، سرمربی لیورپول پس از باخت به چلسی به انتقاد شدید از شیوه تاکتیکی مورینیو پرداخت وگفت:چیزی که مشخص است اینکه آنها بازی بسیار دفاعی را به نمایش گذاشتند و تمام بازیکنان‌شان در کنار دروازه‌شان قرار داشتند. به نظرم ژوزه مورینیو دو اتوبوس در کنار دروازه‌ چلسی پارک کرده بود.

احتمال خط خوردن بالوتلی از فهرست ایتالیا
روزنامه گاتزتا دلو اسپورت خبر داد: چزاره پراندلی، سرمربی تیم ملی ایتالیا در فکر خط زدن نام ماریو بالوتلی مهاجم بداخلاق این تیم برای حضور در جام‌جهانی است. بالوتلی در سال‌های اخیر توانسته خودش را به عنوان مهاجم نخست ایتالیا مطرح کند؛ اما بداخلاقی‌ها و درگیری‌های این بازیکن باعث شده است تا تیم‌های او بارها به حاشیه بروند.

مکان دیدار برگشت پلی‌آف لیگ برتر مشخص شد
کمیته مسابقات سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران، مجموعه ورزشی شهدای شهر قدس را مکان دیدار برگشت پلی‌آف بین تیم‌های فوتبال پیکان تهران و فجر سپاسی شیراز اعلام کرد.

لیست جدید ویسی در استقلال اهواز
قائم‌مقام باشگاه استقلال صنعتی خوزستان با بیان اینکه تمامی بازیکنانی که قرارداد یکساله داشتند در فهرست ویسی برای فصل آینده نیستند، تاکید کرد: در لیست جدید ویسی ۱۴ بازیکن از فصل گذشته حضور ندارند.

اخطار AFC به استقلال بابت حرکت کبه
کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به ایران و باشگاه استقلال به خاطر انجام حرکات غیرورزشی از سوی بوبه کبه در دیدار دو تیم الریان قطر و استقلال تهران در لیگ قهرمانان آسیا به این تیم اخطار داد.