خبر آنلاین : روز چهارشنبه هفته گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه حامد صداقتی شمشیر باز تیم ملی به گروگان گرفته شد. بعد از گذشت چند روز روایت این اتفاق منتشر شده است. ماجرا از این قرار است ساعت ۲۰:۳۰ روزچهارشنبه و در جاده ایرانشهر به خاش و تقریبا ۶۰ کیلومتر مانده به خاش عده‌ای ناشناس به پژو پارس ملی پوش شمشیر بازی حمله می‌کنند و فاجعه‌ای مرگبار را رقم می‌زنند. زمانی که خودرو آنها متوقف می‌شود این افراد ناشناس بدون هیچ معطلی علی غفاری یکی از همراهان حامد صداقتی را با تیر می‌زنند تا او قربانی یک اتفاق تلخ شود. وضعیت کاملا بحرانی است. هنوز هم معلوم نیست این افراد ناشناس چه کسانی هستند و به چه دلیلی به ملی پوش شمشیر بازی حمله کرده‌اند.کشته شدن غفاری ترس زیادی را برای حامد و دیگر دوستش مهدی حسینی به همراه داشته است.آنچه مردم محلی دیده‌اند این بوده که پس از کشته شدن علی، «اشرار» حامد و مهدی را با خودشان برده‌اند. مردم محلی که از دیدن این صحنه وحشت زده شده بودند حادثه را به نیروی انتظامی خبر می‌دهند.

جست‌وجو در وسایلی که همراه حامد صداقتی بوده است اشرار را به این نتیجه می‌رساند که او یکی از ملی‌پوشان شمشیر بازی ایران است. با این حال آنها هیچ چیزی با خودشان نبرده‌اند. به همین دلیل هم بود که پس از رسیدن وسایل حامد به نیروی انتظامی، آنها با تبلت حامد به طاهر عاشوری که یکی دیگر از ورزشکاران شمشیر بازی است زنگ می‌زنند و می‌گویند: «صداقتی را می‌شناسی؟ او گروگان گرفته شده است.عاشوری هم این موضوع را به اطلاع فخری دبیر فدراسیون می‌رساند. در ابتدا همه فکر می‌کنند یک شوخی بچگانه است اما تماس‌های مکرر ثابت می‌کند که حامد و دوستش را به گروگان گرفته‌اند.»

تماس با خانواده صداقتی نگرانی‌ها را بیشتر می‌کند. این اتفاق باعث می‌شود تا خبر به وزارتخانه هم برسد و شخص وزیر پیگیر موضوع شود.گودرزی از مسوولان فدراسیون می‌خواهد تا گزارشی درباره حامد به وزارتخانه بدهند.اینکه او چرا به این سفر رفته است؟پیگیری‌ها مشخص می‌کند که سفر، کاملا شخصی بوده و حامد در آخرین صحبت‌هایش با دوستان نزدیک خود این پیشنهاد را می‌دهد: «این همه رفته‌ایم شمال، بیایید این بار برویم جنوب.» آنها راهی جنوب می‌شوند و در ۶۰ کیلومتری جاده ایرانشهر به خاش حادثه رخ می‌دهد. خانواده این شمشیرباز روزهای سختی می‌گذرانند. در همین رابطه شوهر خاله صداقتی می‌گوید: «ما داریم راهی جنوب می‌شویم تا شخصا پیگیر موضوع باشیم. نمی‌توانیم دست روی دست بگذاریم. شخص آقای وزیر هم به اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان دستور داده از مراجع قانونی آنجا پیگیر این موضوع باشند. ما نمی‌دانیم به چه دلیلی بچه‌های ما را کشته‌اند و به گروگان گرفته‌اند. آنها چیزی هم از وسایل بچه‌ها نبرده‌اند اما معلوم نیست خودشان کجا هستند. امیدوارم اتفاق خاصی نیفتد و بچه‌ها صحیح و سالم به آغوش خانواده‌هایشان برگردند.»