دیدار ستارگان فوتبال ایران با مردم

علاقه‌مندان به فوتبال می‌توانند با حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب با ستارگان فوتبال ایران دیدار و گفت‌وگو کنند. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، محمدرضا ملامحمد رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال در این زمینه گفت: با آغاز بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب، فدراسیون فوتبال با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک غرفه در این نمایشگاه برپا کرده است.

وی افزود: کمیته‌های فرهنگی و روابط عمومی فدراسیون فوتبال فعالیت‌های مختلفی را در این غرفه ارائه می‌دهند که از آن جمله می‌توان به داستان یک صعود، آثار هنری عکاسان ورزشی برتر که بیش از ۱۵۰ اثر به نمایش گذاشته شده، فیلم‌های مربوط به صعود تیم ملی که روایتگر صعود ایران وتلاش بازیکنان برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل است، اشاره کرد. همچنین در این غرفه عملکرد فدراسیون فوتبال در ۶ سال گذشته ارائه شده است.

ملامحمد ادامه داد: بازدیدکنندگان در بخشی از نمایشگاه با ستارگان فوتبال ایران دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد و خدمات ویژه‌ای برای حامیان هوادار وجود دارد. هواداران پس از شرکت در قرعه‌کشی و پیوستن به سامانه هواداری تیم ملی با عنوان نود نود، می‌توانند از امکانات قرعه کشی و جوایز آن برخوردار شوند.

ملامحمد گفت: در این غرفه همچنین فروشگاه تیم ملی دایر شده ودر آن محصولات تیم ملی، البسه هواداران و تمام مواردی که به تیم ملی و هواداران مربوط می‌شود، به فروش می‌رسد و قصد داریم با دایر کردن این غرفه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب، تیم ملی را در مسیر موفقیت در جام‌جهانی همراهی کنیم.