نویدآینده درخشان برای رشته اتومبیلرانی گودرزی وزیر ورزش و جوانان با مطلوب خواندن تلاش‌های صورت‌گرفته از سوی فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری گفت: آینده درخشانی در انتظار این رشته مهیج قرار دارد.

قبول مربیگری پرورش اندام به خاطر منافع ملی

علی تبریزی قهرمان پرورش اندام جهان پس از قبول سرمربیگری تیم ملی پرورش اندام ایران گفت: من بیگانه نیستم و هر کاری از دستم برآید برای به اهتزاز درآوردن پرچم ایران و منافع ملی کشورم می‌کنم.

ثبت پنجمین شکست شاگردان قطبی در جی‌لیگ

تیم فوتبال شیمیزو اس‌پالس که هدایت آن را افشین قطبی برعهده دارد در چارچوب هفته یازدهم فوتبال لیگ حرفه‌ای ژاپن پنجمین شکست این فصل خود را متحمل شد.شیمیزو با قبول این شکست ۱۶ امتیازی باقی ماند و به رده نهم جدول ۱۸ تیمی سقوط کرد.

انگیزه زیاد ملی پوشان والیبال

مهدوی، پاسور تیم ملی والیبال ایران با ابراز امیدواری از موفقیت تیم ملی در مسابقات لیگ جهانی گفت: بازیکنان انگیزه زیادی دارند که ثابت کنند، موفقیت‌های تیم ملی والیبال تنها کار ولاسکو نبوده است.

شکست تیم ملی پینگ‌پنگ مقابل اسلواکی

تیم ملی پینگ‌پنگ مردان ایران با شکست در مرحله حذفی مسابقات جهانی پینگ‌پنگ از راهیابی به دسته اول جهان باز ماند.

رائول در اهواز

باشگاه السد قطر فهرست ۶۲ نفره‌ای را برای حضور در اهواز به مسوولان فولاد ارائه داده که نام رائول گونزالس، مهاجم سابق رئال مادرید هم در میان آنها دیده می‌شود.

غمخوار رئیس هیات‌مدیره صبای قم شد

اعضای جدید هیات‌مدیره باشگاه صبا معرفی شدند که در این بین اکبر غمخوار به عنوان رئیس هیات‌مدیره فعالیت خواهد کرد.

منتظری فصل آینده هم بازیکن ام‌صلال است

یک شبکه عربی اعلام کرد، پژمان منتظری فصل آینده نیز در خدمت ام‌صلال خواهد بود.طبق این گزارش وی اکنون ظاهرا تنها ستاره‌ای است که وضعیت‌اش برای فصل بعدی محرز شده است.

دروازه‌بان بایرن تمدید کرد

نویر، سنگربان آلمانی تیم بایرن مونیخ قرارداد خود را با باواریایی‌ها تمدید و خود را تا پنج سال دیگر به قهرمان بوندس‌لیگا متعهد کرد.

توافق دیگو کاستا با چلسی

دیگو کاستا ستاره اسپانیایی اتلتیکومادرید برای پیوستن به چلسی در تابستان پیش رو به توافق رسید.ستاره برزیلی الاصل مادریدی‌ها با قراردادی به ارزش ۳۵ میلیون پوند و دستمزد هفتگی ۱۵۰ هزار پوند در تابستان پیش رو به جمع شاگردان ژوزه مورینیو می‌پیوندد.

امید به درست شدن شرایط بحرانی کشتی فرنگی

حمید سوریان امیدوار است شرایط بحرانی این روزهای کشتی فرنگی با اتخاذ تصمیمات درست به حالت طبیعی خود بازگردد.

تنیس بازی نادال و کاسیاس در دیداری خیرخواهانه

دروازه‌بان رئال مادرید در مسابقه تنیس بازی که عواید آن به کودکان بی‌سرپرست می‌رسد، شرکت کرد. ایکر کاسیاس به همراه رافائل نادال در دیداری خیرخواهانه شرکت کردند.آنها در مسابقه‌ای نمایشی تنیس‌بازی کردند و عواید به دست آمده از فروش بلیت‌های این مسابقه را به کودکان بی‌سرپرست دادند.

انتقاد از نحوه انتخاب اسپانسر سرخابی‌ها

خبرگزاری برنا از نحوه انتخاب اسپانسر سرخابی‌ها انتقاد کرد.در یادداشتی که این خبرگزاری منتشر کرده آمده است: «نمی‌توان فراموش کرد روزهایی که بابک زنجانی مالک را‌ه‌آهن شده بود و تا مدت‌ها کسی او را نمی‌شناخت و دلیلش این بود که فقط به قصد خدمت و کمک به فوتبال آمده بود، نه شهرت! اما در نهایت اتفاق‌های دیگری افتاد و مشخص شد خرج کردن در فوتبالی که برگشت سرمایه ندارد غیر منطقی به نظر می‌رسد. از همین رو بیراه نیست که با وسواس بیشتری روی این موضوع فکر کنیم.»