پیراهن‌های دردسرساز تیم ملی

کمی بیش از یک ماه تا شروع بزرگ‌ترین رقابت فوتبالی جهان زمان مانده و تیم ملی به تازگی اولین اردوی آماده سازی‌اش را برگزار کرده است. به گزارش «ایسنا»، اردویی که در آفریقای جنوبی برگزار شد، از همان ابتدا جار و جنجال داشت. ملی‌پوشان استقلال و سپاهان اجازه حضور در اردوی تیم ملی را پیدا نکردند، چون تیم‌هایشان در لیگ قهرمانان آسیا بازی داشتند. این کار باعث شد که کی‌روش اردو را با تیمی نصف و نیمه شروع کند و حتی تا پای خط زدن بازیکنان سپاهان هم پیش رفت، اما این همه ماجرا نبود. تیم ملی در آفریقای جنوبی اردو زده بود و سه بازی با تیم‌های لیگ آفریقا انجام داده بود و به نظر می‌رسید همه چیز در اردوی تیم ملی آرام و خوب است تا اینکه صحبت‌های کارلوس کی‌روش خواب را از چشم‌ها ربود. سرمربی پرتغالی تیم ملی گفته بود که کیفیت لباس‌های تیم ملی بد بوده و تعدادش هم کافی نبوده است. او به شدت از شرکتی که پیراهن‌های تیم‌ملی را تامین کرده است انتقاد کرد و حتی گفت که ملی‌پوشان در دو هفته‌ اقامت در آفریقای جنوبی یک دست گرمکن داشته‌اند که مجبور بودند هر روز آن را بشویند تا قابل پوشیدن باشد!

بلافاصله مدیر شرکت تامین کننده لباس تیم‌ملی به حرف‌های کی‌روش واکنش نشان داد و ادعا کرد که لباس‌های تیم‌ملی درست طبق درخواست کادر فنی به همان تعداد مورد نیاز به آفریقا فرستاده شده است اما شواهد و قرائن چیز دیگری را به ذهن می‌آورد.

مدیر شرکت تامین کننده لباس تیم ملی معتقد است که چون زیر بار درخواست «غیرمنطقی» کی‌روش نرفته و حاضر نشده به او پولی بابت پوشیدن پیراهن این شرکت بدهد، در نتیجه‌ کی‌روش هم در صدد تلافی برآمده و با مطرح کردن این انتقادها سعی در تخریب شرکتش داشته است.

شاید بتوان این اظهارنظر اسپانسر پیراهن تیم‌ملی را منطقی دانست، اما مدیر شرکت مذکور هم باید پاسخ دهد که اگر کی‌روش با شرکت او مشکل شخصی دارد، چرا بازیکنان تیم ملی هم از کیفیت لباس‌ها انتقاد کرده‌اند؟

ملی‌پوشان ایران از لباس‌های تیم ملی ناراضی هستند؛ شاهد این مدعا هم مصاحبه آنها پس از بازگشت از اردوی آفریقا است. یکی از کیفیت بد لباس‌ها و دیگری از تعداد کم آنها انتقاد کرده و حتی گفته‌اند که پیراهن‌های تیم ملی پس از چند بار شستن کوتاه شده است!