اسپانسر آبی‌ها بهتر از پرسپولیس است خبرگزاری فارس:‌ خادم، معاون وزیر ورزش و جوانان و نماینده تام‌الاختیار وزارتخانه در امر خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس درخصوص حامی استقلال نیز گفت: با شرکت‌های خوبی به جمع‌بندی رسیدیم ولی فکر می‌کنم اسپانسر استقلال از لحاظ مالی شرایط مناسب‌تری نسبت به پرسپولیس داشته باشد.

وینگادا تمرینات تاکتیکی المپیکی‌ها را آغاز کرد

دومین تمرین تیم فوتبال المپیک کشورمان دیروز زیر نظر نلو وینگادا آغاز شد و سرمربی پرتغالی این تیم بخش اصلی تمرینات دیروز را به برنامه‌های تاکتیکی اختصاص داد.

همکاری بازیکن سابق آرسنال با کی‌روش در جام‌جهانی

پایگاه اینترنتی «futbolprimra» خبر داد کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران از ادو، سرمربی جوان کورینتیانس درخواست کرده است که در طول بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل به او کمک کند و مشاوره دهد.

روس‌ها با تمام قدرت به ایران می‌آیند

تیم کشتی فرنگی روسیه با تمام قدرت در رقابت‌های جام‌جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۴ تهران شرکت خواهد کرد.

حضور هواداران علی کریمی مقابل باشگاه پرسپولیس

دیروز شماری از هواداران علی کریمی مقابل باشگاه پرسپولیس تجمع کردند و در حمایت از کاپیتان پیشین پرسپولیس شعارهایی سر دادند. هواداران کریمی از مسوولان جدید باشگاه پرسپولیس درخواست کردند علی کریمی را به این تیم برگردانند.

موناکو به‌زودی خبر جذب والدس را اعلام می‌کند

رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند که باشگاه موناکو به‌زودی خبر جذب ویکتور والدس دروازه‌بان بارسلونا را اعلام خواهد کرد.

باشگاه داماش به تهران منتقل می‌شود

امیر عابدینی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد وضعیت داماش گیلان گفت: داماش ایرانیان جزو اموال مه‌آفرید امیرخسروی است و مجوز قضایی برای انتقالش از گیلان به تهران را می‌گیریم زیرا این تیم از سوی مسوولان استانی حمایت نشد. فدراسیون فوتبال هم با انتقال داماش به تهران مخالفت نخواهد کرد.

پنجعلی بودجه سال ۹۳ قرمزپوشان را به رحیمی داد

با توجه به جلسه روز شنبه پنجعلی و رحیمی، درباره بودجه ۹۳ قرمزپوشان برآورد هزینه‌ها انجام شد و هزینه‌های مربوطه و بودجه بابت حضور پرسپولیس در ۳ جام در فصل آینده آماده و در اختیار رحیمی گذاشته شد.

هتل ۲۵ میلیون پوندی تیم ملی فوتبال آلمان در برزیل

آلمان برای تامین امنیت و رفاه بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور در مسابقات جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل، هتلی ۲۵ میلیون پوندی برای اقامت آنها ساخته است.