انتظارات مسی برای تمدید قرارداد

لیونل مسی برای تمدید قرارداد با بارسلونا خواستار اضافه شدن سرخیوآگرو به این تیم و تمدید قرارداد با پینتو شده است.

ستاره آرژانتینی بارسلونا پس از پایان دوران مصدومیت خود نتوانسته در تیم بارسلونا درخشش فصل قبل خود را تکرار کند. نمایش مسی در تیم خراردو مارتینو باعث شده تا چند تیم بزرگ فوتبال اروپا از جمله بایرن‌ مونیخ و منچسترسیتی تمایل خودشان را برای جذب این ستاره آرژانتینی اعلام کنند. با این وجود باشگاه بارسلونا کماکان در فکر تمدید قرارداد بازیکن ارزشمند خود است، اما لیونل‌مسی برای تمدید قرارداد خواسته‌های نسبتا عجیبی از مسوولان باشگاه بارسلونا داشته است.

قرارداد فعلی مسی با بارسلونا در سال ۲۰۱۸ به پایان می‌رسد و باشگاه بارسلونا قصد دارد این زمان را تمدید کند. همچنین رقم فسخ قرارداد لیونل مسی ۲۵۰ میلیون یورو خواهد بود و این به این معنا است که هر باشگاهی که می‌خواهد در این سال‌ها لیونل مسی را جذب کند باید ۲۵۰ میلیون یورو به باشگاه بارسلونا بپردازد.

از جمله انتظارات لیونل مسی برای تمدید قرارداد با بارسلونا که از سوی پدرش عنوان شد، خرید سرخیو آگرو هم‌تیمی مسی در تیم ملی آرژانتین و بازیکن فعلی منچسترسیتی است. همچنین دیگر خواسته لیونل مسی تمدید قرارداد بارسلونا با پینتو، دروازه‌بان دوم تیم است. پینتو در حال حاضر ۳۸ سال سن دارد و دوست صمیمی لیونل مسی در بارسلونا است.