تیم ملی فوتسال بهتر از گذشته عمل کرد! عباس ترابیان رئیس سابق کمیته‌ فوتسال می‌گوید: بی‌انصافی است اگر بخواهیم بگوییم تیم ما در آسیا بد عمل کرده است. در زمانی که من ریاست کمیته‌ فوتسال را بر عهده داشتم نمی‌توانستیم چین یا ازبکستان را با اختلاف ۱۰ گل شکست دهیم. باید گذشته را هم به خاطر بیاوریم. من اعتقاد دارم که تیم این دوره‌ بهتر از دوره‌های قبل عمل کرد.

نظارت ویژه‌ بر سقف بودجه باشگاه‌ها

تاج رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال ایران گفت: سازمان بازرسی، سازمان حسابرسی و خود ما ناظر بر رقم بودجه باشگاه‌ها در فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر خواهیم بود.

برندن راجرز مربی سال لیگ برتر انگلیس شد

انجمن مربیان فوتبال لیگ برتر انگلیس برندن راجرز سرمربی ایرلندی تیم لیورپول را به عنوان مربی سال لیگ جزیره انتخاب کردند.

عدم تکمیل ورزشگاه افتتاحیه جام‌جهانی

ورزشگاه «کورینتیانس آره‌نا» که قرار است در تاریخ ۱۲ ژوئن(۲۲ خرداد ۹۳) میزبان مسابقه برزیل و کرواسی در دیدار آغازین جام باشد، صددرصد کامل نشده است.

پایان همکاری شجاعی با لاس‌پالماس

بنا به نوشته یک سایت اسپانیایی مسعود شجاعی تابستان به همکاری یکساله خود با لاس‌پالماس خاتمه خواهد داد و راهی تیمی دیگر می‌شود.

پارو زدن برای صلح با محیط‌زیست

۲ قایقران ایران در نظر دارند برای ترویج قایقرانی و همچنین آشنایی مردم با محیط زیست در سفیدرود پارو بزنند.

۱۵ کشته و ۲۱ زخمی در یک دیدار فوتبال

در یک بازی که در لیگ کنگو برگزار شد ۱۵ کشته و ۲۱ نفر زخمی شدند. درحالی که بازی در جریان بود تماشاگران به جان هم افتادند و به گفته پلیس کنگو در این درگیری حداقل ۱۵ کشته و ۲۱ نفر مجروح شدند که حال بعضی از مجروحان هم وخیم است.

خداحافظی اشلی‌کول از چلسی و بازی‌های ملی

اشلی کول مدافع با تجربه‌ چلسی از بازی‌های ملی خداحافظی کرد، او خداحافظی خود با چلسی را هم پس از دیدار برابر کاردیف اعلام کرد.

فینال لیگ اروپا

فینال لیگ اروپا امشب بین دو تیم سویا و بنفیکا برگزار می‌شود.شهر تورین ایتالیا به عنوان میزبان این دیدار رنگ و بوی فوتبالی به خود گرفته، اما مردم این شهر از اینکه یوونتوس به دیدار فینال راه پیدا نکرده ناراحت هستند.

بازیکنان تیم ملی به اتریش رسیدند

کاروان تیم ملی سه شنبه صبح تهران را به مقصد وین ترک کرد و با پرواز مستقیم وارد اتریش شد.

در بدو ورود ملی‌پوشان مورد استقبال مسوولان سفارت ایران در وین قرار گرفتند و پس از انجام مصاحبه‌های کوتاه با رسانه‌های ایرانی و خارجی حاضر در محل فرودگاه با اتوبوس به سمت شهر محل اقامت خود عزیمت کردند.

مظلومی در انتظار نفت مسجد سلیمان

سرمربی پیشین تیم فوتبال مس کرمان اعلام کرد منتظر تصمیم مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان است تا وضعیت آینده‌اش مشخص شود.پرویز مظلومی در مورد آخرین وضعیت همکاری‌اش با باشگاه نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: با مدیران این باشگاه مذاکرات اولیه را انجام داده‌ام و منتظر تصمیم آنها برای آغاز همکاری خود هستم.

۲ دلیل گل‌محمدی برای عدم جذب علی کریمی

یحیی گل‌محمدی در مورد جذب علی کریمی از سوی باشگاه ذوب‌آهن گفت: علی کریمی بازیکن بزرگی است و هر تیمی آرزو دارد کریمی را داشته باشد اما دو دلیل برای عدم جذب وی وجود دارد. به گزارش ایلنا، وی متذکر شد: با توجه به سیاست باشگاه مبنی بر جوانگرایی بعید است این اتفاق رخ بدهد. برنامه‌ای برای جذب کریمی نداریم. همچنین کریمی بازیکن گران‌قیمتی است و باشگاه ما هم محدودیت مالی دارد.