می‌خواهم آینده بسکتبال ایران را بسازم سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران با اشاره به وضعیت ملی‌پوشان و تمرین‌هایشان از عملکرد خوب تیم ملی جوانان در رقابت‌های بزرگسالان غرب‌آسیا صحبت کرد. او تاکید کرد که نگاهش به بسکتبال ایران برای چند روز نیست بلکه به سال‌های آینده توجه دارد تا بازیکنانی خوب برای تیم ملی آماده کند.

تست دوپینگ ملی‌پوش تیروکمان مثبت شد

حمزه نکویی دارنده مدال طلای کامپوند قهرمانی آسیا با مثبت شدن تست دوپینگش؛ دو سال از حضور در میادین ورزشی محروم شد.

اشتباه در سرویس به ما ضربه زد

مصطفی کارخانه سرمربی سابق تیم ملی والیبال با ارزیابی دلایل باخت تیم ملی ایران مقابل ایتالیا گفت: در بازی با ایتالیا باید امتیاز می‌گرفتیم، به آب و آتش می‌زدیم و ریسک می‌کردیم، اما آمار اشتباه بالا در سرویس به تیم ما ضربه زد.

بوسنی، ساحل عاج را شکست داد

بوسنی و هرزگوین، یکی از حریفان ایران در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل موفق شد ساحل عاج را با نتیجه‌ دو بر یک شکست دهد. هر دو گل بوسنی را در این دیدار ادین ژکو به ثمر رساند و برای ساحل عاج نیز دیدیه دروگبا گلزنی کرد.

قصد همکاری با تیم ملی کشتی را ندارم

غلامرضا محمدی پس از آنکه نامش در اردوی جدید تیم ملی کشتی آزاد به عنوان مربی اعلام شد، اظهار کرد: من دو، سه ماه است که با تیم ملی همکاری نمی‌کنم و در اردوی جدید هم حضور نخواهم داشت. در این مدت اتفاقاتی افتاده که فعلا قصد ندارم درباره آنها صحبت کنم.

نه ما شانس قهرمانی داریم نه انگلیس

بالوتلی مهاجم جنجالی تیم ملی فوتبال ایتالیا معتقد است که انگلیسی‌ها هیچ شانسی برای قهرمانی در برزیل ندارند. او می‌گوید تیم ملی فوتبال کشورش هم نمی‌تواند جام قهرمانی را در برزیل بالای سر ببرد.

پویول دستیار مدیر ورزشی بارسلونا شد

کارلس پویول از سوی باشگاه بارسلونا به عنوان دستیار «آندونی زوبی زارتا»، مدیر ورزشی باشگاه، منصوب شد.

درخواست افزایش دستمزد داوران

فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه دستمزد داوران برای فصل آینده باید بیش از ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کند، از حضور حداقل ۵ داور جدید در لیگ چهاردهم خبر داد.

عابدزاده و پسرش به باشگاه پرسپولیس رفتند

احمد‌رضا عابد‌زاده به همراه پسرش امیر صبح دیروز برای روشن شدن آخرین وضعیت فرزندش به باشگاه پرسپولیس رفتند.

حجت الاسلام رسایی عازم برزیل می‌شود

محمدعلی پورمختار نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ خانه ملت در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، از سفر حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران و رئیس کمیته مبارزه با فساد این کمیسیون به کشور برزیل در پی برگزاری مسابقات جام‌جهانی فوتبال خبر داد.

لمپارد: آماده خداحافظی‌ از فوتبال هستم

لمپارد هافبک کهنه‌کار چلسی اعلام کرد، در صورتی که چلسی قراردادش را تمدید نکند احتمال خداحافظی‌اش از دنیای بازیگری وجود دارد.

قطر مقصد جدید نیکلاس آنلکا است

نیکلاس آنلکا فوتبالیست پرآوازه و خبرساز سابق تیم ملی فوتبال فرانسه گفت که تمایل دارد در لیگ ستارگان قطر بازی کند.