لطفا بازی‌ها را با داور برگزار کنید! فالکائو ستاره غایب تیم‌ملی کلمبیا در صفحه اجتماعی خود به انتقاد از داور اسپانیایی مسابقه با برزیل پرداخت.وی پس از پایان مسابقه در شبکه اجتماعی خود در توییتر نوشت از کاری که بازیکنان کلمبیا در این دیدار کردند، افتخار می‌کنم. من که در مسابقه نبودم اما برای بازی بعدی یادتان باشد داور بیاورید تا جام‌جهانی بدون داور برگزار نشود.

حرکت زیبای آلوز و لوئیز

جیمز رودریگز پدیده جام بیستم که توانسته با ۶ گل زده در صدر جدول گلزنان قرار گیرد پس از حذف تیمش به شدت ناراحت شد و در زمین مسابقه گریست، اما داوید لوئیز و دنی آلوز به سراغ او رفتند و این بازیکن باارزش را دلداری دادند.

انتقاد نامزد سمیر نصری از دیدیه دشان

بعد از آنکه فرانسه یک بر صفر مغلوب آلمان شد و از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماند، «آنا آتنه» نامزد سمیر نصری بازیکن فرانسوی پس از چند هفته از کنارگذاشتن همسرش از تیم ملی، لب به سخن گشود و خطاب به دشان نوشت:‌ خسته نباشید! این هم از بازیکنان با کلاسی که می‌گفتید و حرفش را می‌زدید.

ملخ روی دست رودریگز

اتفاق جالب بازی برزیل و کلمبیا نشستن یک ملخ بزرگ روی دست راست رودریگز بود. پس از اینکه او ضربه پنالتی را گل کرد هم ملخ روی دستش نشسته بود و درحالی‌که توپ را در دست داشت و با سرعت به سمت میانه میدان می‌دوید این جانور را روی بازوی خود حمل می‌کرد.

پیام مسی به نیمار

مسی کاپیتان تیم‌ملی فوتبال آرژانتین ابراز امیدواری کرد نیمار با رفع آسیب‌دیدگی‌اش هر چه زودتر به میادین بازگردد. مسی در صفحه اجتماعی خود در توییتر نوشت: «نیمار، امیدوارم هر چه زودتر دوران آسیب دیدگی‌ات را پشت سربگذاری. نیمار دوست من برایت بهبودی سریع آرزومندم.»

با قدرت برمی‌گردیم

تیم هاوارد سنگربان آمریکا به طرفداران این تیم اطمینان خاطر داد که در جام‌جهانی آینده یکی از بهترین‌ها خواهند بود.

قصد مصدوم کردن نیمار را نداشتم

سونیگا مدافع کلمبیا تاکید کرد که هیچ‌گاه قصد آسیب رساندن به نیمار را نداشته است.

ابتکار آلمانی‌ها برای خنک کردن بازیکنان

بازیکنان تیم‌ملی آلمان در جام‌جهانی برزیل با شیوه‌ای جدید خود را در بازی با فرانسه خنک کردند. پیش از شروع مسابقه با فرانسه به هر بازیکنی که در ترکیب اصلی بود یک تشت آب یخ داده شد تا دمای بدن خود را پایین بیاورد. این تشت‌ها در رختکن و مقابل لباس بازیکنان قرار داده شده بود.