کواچ عصبانی است

تیم‌ملی والیبال ایران که پیش از این صعود خود را به دور نهایی قطعی کرده بود، در یک بازی تشریفاتی با نتیجه ۳ بر صفر مقابل لهستان شکست خورد. در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال ۲ تیم ایران و لهستان یکبار دیگر برابر هم به میدان رفتند. پیش از این ملی‌پوشان والیبال ایران در تهران دوبار لهستان را شکست داده بودند. شنبه شب اما در خانه حریف نتیجه را واگذار کردند.

تیم‌ملی والیبال ایران با کسب ۱۹ امتیاز صعود خود را به دور نهایی لیگ جهانی قطعی کرده بود. برد و باخت مقابل لهستان در این مسابقه تاثیری در سرنوشت تیم‌ملی ایران نداشت. در مقابل لهستانی‌ها انگیزه زیادی داشتند تا هر سه امتیاز این مسابقه را به‌دست آورند و شانس خود را برای صعود به دور نهایی افزایش دهند.

تیم‌ملی والیبال ایران در این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر و امتیازهای (۲۵-۲۳، ۲۵-۲۰ و ۲۵- ۱۷) مقابل لهستان شکست خورد تا لهستان در آستانه صعود به دور نهایی قرار گیرد.

در فینال این رقابت‌ها که در فلورانس ایتالیا برگزار می‌شود ایران، آمریکا و یکی از ۲ تیم لهستان یا برزیل در یک گروه قرار خواهند گرفت و دو تیم برتر گروه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا خواهند کرد.

سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران پس از باخت مقابل لهستان گفت: نمی‌دانم چرا بازیکنانم نتوانستند در جو سالن حریف بازی خود را انجام دهند و از این موضوع عصبانی هستم.

اسلوبودان کواچ پس از باخت مقابل لهستان اظهار کرد: در بازی قبلی گفتم تیم ما بد بازی کرد، اما امروز دیگر نمی‌دانم چه بگویم. من خیلی عصبانی هستم. سرویس‌های لهستان امروز خیلی خوب بود. آنها امروز ۹ سرویس مستقیم گرفتند و تنها ۱۲ اشتباه داشتند. محاسبات آنها بسیار عالی بود. من می‌دانم مشکل اصلی تیم ما چه بود. ما دریافت‌های بدی داشتیم. ما امشب تیم بزرگی را دیدیم و این چیزی است که می‌توانم بگویم.کواچ در پایان گفت: این دروغ است اگر بگویم که ما می‌خواستیم در دور بعدی با برزیل بازی نکنیم.