نیمار دنیا را شوکه می‌کند؟ ستاره برزیل می‌خواهد هر طور شده در فینال جام‌جهانی به میدان برود. نیمار که در بازی مقابل کلمبیا به شدت مصدوم شد، با اعلام پزشک این تیم باید چهار تا ۶ هفته‌ از میادین به دور باشد. با وجود ارزیابی که از میزان مصدومیت نیمار و غیبت قطعی او در ادامه جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل شده، خود این بازیکن دوست دارد هر طور شده به فینال جام‌جهانی برسد.

هشدار داعش درخصوص برگزاری جام‌جهانی

گروه تروریستی داعش با انتشار بیانیه‌ای تهدید کرد که درصورت برگزاری جام‌جهانی فوتبال درقطر، این مسابقات شاهد انفجارهایی برای جلوگیری از فساد و لهو و لعب و خرابکاری خواهد بود.

لو نگران وضعیت داوری

سرمربی تیم‌ملی فوتبال آلمان نگران وضعیت داوری در دیدار تیمش برابر برزیل است. او می‌گوید دوست داشت نیمار در این دیدار حساس حاضر باشد و تاکید می‌کند که برزیل بدون نیمار خطرناک‌تر ظاهر خواهد شد.

حمله به مجسمه مسی در آرژانتین

در شبی که آرژانتینی‌‌ها جشن صعود به مرحله نیمه نهایی جام‌جهانی ۲۰۱۴ را برپا کردند، گروهی از هواداران آشوبگر آرژانتینی در بوئنوس آیرس به مجسمه فوق ستاره آلبی‌سلسته، لیونل مسی حمله کردند و خوی خشن خود را با کندن دو انگشت اشاره این مجسمه نشان دادند.

انتقاد کاناوارو از فان‌خال

کاناوارو ملی‌پوش سابق ایتالیا از سرمربی هلند به‌دلیل تعویض دروازه‌بان در دیدار مقابل کاستاریکا انتقاد کرد.

تیم اسکولاری با روش ۱-۳-۱-۱-۴ مقابل ژرمن‌ها

براساس گزارش هفته‌نامه کیکر آلمان، مربی برزیل دو مدافع و هافبک دفاعی را به صورت پشت‌سر هم جلوی خط دفاع ۴ نفره‌اش خواهد گمارد تا دانته، مدافع بایرن مونیخ بتواند راحت‌تر عمل کند. بر این اساس برزیل با روش ۱-۳-۱-۱-۴ وارد میدان خواهد شد. درحالی‌که آلمان با روش ۱-۲-۲-۱-۴ به میدان خواهد آمد.

جام‌جهانی برزیل، دومین جام پرتماشاگر تاریخ

میانگین تماشاگران بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴، جز جام جهانی۱۹۹۴ آمریکا، از همه جام‌های جهانی دیگر بیشتر بوده است. با بازی‌های دور یک‌چهارم نهایی میانگین تماشاگران جام‌جهانی به ۵۲۷۶۲ نفر رسیده و از میانگین ۵۲۴۹۱ نفر در جام‌جهانی ۲۰۰۶ بیشتر شده است. جام‌جهانی ۹۴ آمریکا با میانگین ۶۸۹۹۱ نفر اولین جام پرتماشاگر تاریخ بوده است.تعداد کل تماشاگران در ۶۰ مسابقه برگزار شده ۳ میلیون و ۱۶۵ هزار و ۶۹۳ نفر بوده که به این معنا است که ۳/۹۸ درصد ظرفیت استادیوم‌ها پر بوده است.