ضربه سر فان پرسی روی سکه ضرب شد ضربه سر دیدنی و رویایی رابین فان پرسی در دیدار تیم‌ملی فوتبال هلند و اسپانیا که با برتری پنج بر یک لاله‌های نارنجی به پایان رسید، در هلند روی سکه ضرب شد.

حرکت سامبایی خانم رئیس‌جمهور در حمایت از نیمار

خانم دیلما روسف رئیس‌جمهور برزیل در پیام خود درخصوص مصدومیت نیمار گفته است: درد نیمار قلب همه ملت برزیل را به درد آورده است. با این حال او یک مبارز است و من منتظر بهبودی او خواهم بود. دیلما روسف همچنین حرکت سامبایی معروفی را نیز برای روحیه دادن به نیمار انجام داده است.

کابوس برزیل رویارویی با آرژانتین در فینال است

سیمئونه کاپیتان پیشین تیم‌ملی آرژانتین اعلام کرده کابوس برزیلی‌ها رویارویی با آرژانتین در فینال جام‌جهانی است.

داور ترک دیدار هلند - آرژانتین را سوت می‌زند

داور ترکیه‌ای دیدار تیم‌های ملی آرژانتین و هلند را قضاوت خواهد کرد. قضاوت این دیدار برعهده کونیت چاکر از ترکیه است و داوران هموطن وی، او را در امر قضاوت همراهی خواهند کرد.

تکل زونیگا بزدلانه بود

تیاگو سیلوا کاپیتان تیم‌ملی برزیل بر این باور است که خطای بازیکن کلمبیا روی نیمار بزدلانه بوده است.

اقدام تاکتیکی فان خال شاهکار بود

یوهان کرایف بازیکن افسانه‌ای هلندی‌ها گفت: ‌درمورد بازی با کاستاریکا می‌توان زیاد صحبت کرد، اما من اولویت همه موضوعات را به آنچه در پایان بازی اتفاق افتاد یعنی تغییر دروازه‌بان می‌دهم. واقعا کاری که فان‌خال کرد، شاهکار بود.

بازداشت برادرزاده بلاتر به اتهام فروش غیرقانونی بلیت‌ها

نماینده ایستگاه پلیس ۱۸ ریودوژانیرو برزیل از بازداشت «‌فیلیپ بلاتر» برادرزاده سپ بلاتر رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) به اتهام همکاری در فروش غیرقانونی بلیت دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل خبر داد. به گزارش رسانه‌های برزیل، «فابیو باروک» روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در مرکز پلیس شهر ریودو ژانیرو اظهارکرد: برادرزاده بلاتر برای انجام تحقیقات بیشتر در مورد فروش غیرقانونی بلیت‌های دیدارهای جام جهانی بازداشت شده است. نماینده پلیس برزیل افزود: برادرزاده بلاتر پس از بازداشت برای انجام تحقیقات بیشتر به انگلیس منتقل شده است. وی همچنین از بازداشت «ریمون ویلان» یک تبعه انگلیسی به اتهام همکاری در فروش غیرقانونی بلیت‌های دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل خبرداد. ریمون ویلان، مسوول فروش بلیت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بوده است. وی مالک شرکت ویلان است که این شرکت امتیاز فروش بلیت‌های جام جهانی را در اختیار دارد.