عذرخواهی بازیکنان برزیل از هواداران

برزیل جام‌جهانی بیستم را با شکست و ناکامی محض به پایان رساند. در دیدار رده‌بندی جام‌جهانی ۲۰۱۴، تیم‌های ملی برزیل و هلند در ورزشگاه ناسیونال شهر برازیلیا با قضاوت جمال حیمودی از الجزایر به مصاف هم رفتند که شاگردان فان خال با نتیجه ۳ بر صفر اسکولاری و سلسائو را شکست دادند تا ضمن تکمیل کردن کابوس مرگبار برزیلی‌ها در جام بیستم، بدون شکست جام‌جهانی ۲۰۱۴ را به پایان ببرند و عنوان سومی را برای هواداران خود به ارمغان بیاورند، هر چند نسبت به جام‌جهانی گذشته که نایب قهرمان شده بودند، یک پله سقوط کردند. گل‌های هلند را فان پرسی(۳پنالتی)، بلیند(۱۷) و جورجینیو وینالدام(۹۰) به ثمر رساندند.

اسکولاری: استعفا می‌دهم

سرمربی تیم‌ملی برزیل عنوان کرد استعفایش را به رئیس آینده فدراسیون فوتبال این کشور خواهد داد تا او درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد. لوئیس فیلیپه اسکولاری گفت: ما در جام‌جهانی ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ نتوانستیم به نیمه نهایی برسیم اما در این جام توانستیم به جمع چهار تیم پایانی مسابقه‌ها راه یابیم. علاوه بر آن من در ۱۸ ماهی که سرمربی برزیل بودم توانستم جام کنفدراسیون‌ها را نیز کسب کنم. فکر نمی‌کنم برزیل به دلیل ضعف بازیکن یا مربی در جام‌جهانی نتیجه خوبی نگرفت. برزیل سال‌ها است که نسبت به قبل افت کرده و دیگر قدرت نخست فوتبال جهان نیست. این موضوع به من و بازیکنانم ربطی ندارد اما تلاش می‌کنیم که فاصله‌مان را با فوتبال روز دنیا کم کنیم و در ادامه به افتخارات بیشتری دست پیدا کنیم.

عذرخواهی بازیکنان برزیل از هواداران

بازیکنان تیم‌ملی فوتبال برزیل پس از شکست برابر هلند در دیدار رده بندی جام‌جهانی ۲۰۱۴، از هواداران خود عذرخواهی کردند.

بازیکنان این تیم بعد از مسابقه از اینکه نتوانستند رویای میلیون‌ها هوادار خود را به واقعیت تبدیل کنند، از آنها عذرخواهی کردند. تیاگو سیلوا کاپیتان تیم برزیل گفت: شایسته چنین پایانی نبودیم. باید از هواداران معذرت بخواهیم. آنها در آخر بازی ما را هو کردند که طبیعی است. آنها هم احساس دارند. شکست سختی بود.

فان‌خال: به هدفم نرسیدم

فان خال سرمربی هلند عنوان کرد: از همه ۲۳ بازیکنی که در این جام به میدان رفتند. تقدیر می‌کنم. این بهترین گروهی بود که من با آنها در دوران مربیگری‌ام کار کردم. ما امسال تیم شایسته‌ای در جام‌جهانی داشتیم و میانگین بیش از ۲ گل را در هر مسابقه به ثمر رساندیم و تنها ۴ بار دروازه‌مان باز شد. این نشان از قدرت و صلابت تیم‌ما داشت که به نظرم شایسته حضور در دیدار نهایی جام بود. وی گفت: از همان ابتدا هدف‌مان کسب قهرمانی بود. بازی به بازی هم بهتر شدیم. درست است که به هدفم نرسیدم اما به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

عذرخواهی بازیکنان برزیل از هواداران