درخواست واتیکان برای آتش‌بس جهانی واتیکان خواستار آتش‌بس در سراسر جهان در جریان بازی نهایی جام‌جهانی شده و رسانه‌های اجتماعی پیامی را با عنوان pauseforpeace# (درنگ برای صلح) همزمان با افزایش درگیری‌ها در نوار غزه و تداوم کشتارها در اوکراین، منتشر کرده‌اند. هلند شایسته حضور در فینال بود

آرین روبن عنوان کرد تیم هلند شایسته حضور در فینال جام‌جهانی بود اما کسب نتیجه سومی نیز خوب است.

رکورد فروش پیراهن آلمان

راهیابی تیم‌ملی آلمان به فینال جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل باعث سود خوبی برای شرکت تولید‌کننده لباس ورزشی معروف ژرمن‌ها شد.کمپانی آدیداس اسپانسر لباس ورزشی چندین تیم جام‌جهانی، به خاطر راهیابی ژرمن‌ها به فینال جام‌جهانی ۲ میلیون پیراهن متعلق به آلمان را در سراسر جهان فروخت.

دروازه‌بان برزیل رکورد زد

اولین گل تیم‌ملی هلند که وارد دروازه‌برزیل شد، شانزدهمین گلی بود که ژولیو سزار در مسابقات جام‌جهانی دریافت کرد تا او رکورد ناخواسته دریافت بیشترین گل را به نام خود ثبت کند.

از جام‌جهانی مچکرم

مهر: شکیرا می‌گوید از جام‌جهانی به‌دلیل تغییر دادن زندگی‌اش ممنون است. ستاره پاپ کلمبیایی و همسر جرارد پیکه دیشب اجرای سوم خود را در جام‌جهانی اجرا کرد.

خودکشی بعد از باخت برزیل

پراگیا تاپا، یک نوجوان ۱۵ساله نپالی بعد از باخت ۷ بر یک برزیل مقابل آلمان خودکشی کرد و دلیل این خودکشی هم چیزی نبوده جز طعنه و کنایه‌هایی که او به‌خاطر ناکامی تیم محبوبش شنیده.