تعدادی از مدیران، مربیان و دست‌اندرکاران فوتبال در دفتر وزیر ورزش و جوانان حاضر شدند و دیداری با محمود گودرزی داشتند. در این جلسه نفراتی چون اولیایی، عزیز محمدی، مرتضوی، مایلی‌کهن، نادر و ناصر فریادشیران حضور داشتند و برخی از مشکلات

ریز و درشت فوتبال را برای وزیر ورزش و جوانان تشریح کردند. در ابتدای این جلسه عزیز محمدی به‌عنوان رئیس اتحادیه فوتبال، صحبت‌های جالبی را با وزیر ورزش و جوانان انجام داد. در این صحبت‌ها عزیز محمدی به‌عنوان رئیس اتحادیه فوتبال به گودرزی یادآور شد که همه جای دنیا اتحادیه، مسوول برگزاری لیگ است و در ایران نیز می‌توان این مسوولیت را به اتحادیه واگذار کرد. بعد از عزیزمحمدی، محمد مایلی‌کهن نیز صحبت‌هایی را درخصوص کی‌روش مطرح کرد.

سرمربی اسبق تیم‌ملی در این جلسه یادآور شد که کی‌روش از نظر فنی عملکرد ضعیفی داشت و هر کسی جای او بود، می‌توانست تیم‌ملی را در جام‌جهانی به رتبه چهارم در گروهش برساند! مایلی‌کهن همچنین انتقاداتی را نیز متوجه رفتارهای کی‌روش کرد و گفت: نگاه این مربی به فدراسیون فوتبال از بالا به پایین است. کی‌روش طی این مدت نفرات زیادی چون ترابیان، نمازی، والی‌زاده و مجید صالح را برکنار کرد و فدراسیون نیز واکنشی نشان نداد.