پرسپولیس و کشتی‌گیران در سر شاخ!

پرداخت نکردن طلب کشتی‌گیران باشگاه پرسپولیس کار دست این تیم داده و این تیم را وارد چالش جدیدی کرده است. در این خصوص گفته می‌شود اموال باشگاه به طرف امین سپرده شده و به این باشگاه فرصت داده شده که بدهی خود را پرداخت کند. پیش از این کشتی‌گیران طلبکار این باشگاه کلیه اموال پرسپولیس را به جای همه بدهی‌هایشان توقیف کرده و در اختیار خود در آوردند که این خبر از سوی رحیمی مدیر عامل این تیم تکذیب شده است.

حتی عنوان شده رئیس سازمان لیگ پس از این ماجرا وارد این باشگاه شده تا درخصوص حل این موضوع اقداماتی را انجام دهد و بین کشتی‌گیران و مسوولان باشگاه پرسپولیس توافقاتی را ایجاد کند.

اما در این بین علیرضا رحیمی صراحتا می‌گوید اموال باشگاه پرسپولیس توقیف نشده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با «ایسنا»، درباره توقیف اموال این باشگاه به‌خاطر شکایت کشتی‌گیران اظهار کرد: چه کسی این موضوع را گفته است؟ اموال دولتی را که نمی‌شود توقیف کرد. اتفاق خاصی نیفتاده و همه چیز در باشگاه پرسپولیس به‌خوبی پیش می‌رود. رحیمی در واکنش به این صحبت سیاسی رئیس هیات مدیره پرسپولیس که گفته او برای رفع این مشکل حتی به کلانتری هم رفته است، گفت: خیر. من هیچ جا نرفته‌ام و تعهدی هم نداده‌ام. اگر شما از من می‌پرسید می‌گویم اموال باشگاه توقیف نشده است. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از غلامرضا محمدی گفت: من از محمدی گلایه دارم. او یک ورزشکار با سابقه ملی است، اما در شرایطی که به ما قول داده بود این شکایت را پیگیری نکند، با این مسائل برای باشگاه دردسرساز می‌شود. این کار از او بعید بود. البته ما طبق قولی که در گذشته به این دوستان داده‌ایم طلب کشتی‌گیران را پرداخت می‌کنیم.

محمدی: مسوولان باشگاه پرسپولیس منتظر عواقب کارشان باشند

در این بین سرمربی سابق تیم کشتی آزاد پرسپولیس گفت: اگر مسوولان باشگاه پرسپولیس تا فردا(امروز) نسبت به پرداخت مطالبات کشتی‌گیران اقدام نکنند، باید منتظر عواقب کارشان باشند.

غلامرضا محمدی درخصوص صحبت‌های رحیمی مبنی بر اینکه از وی گلایه داشته و انتظار چنین رفتاری را نداشته است،‌ گفت: من هم از رحیمی انتظار چنین رفتار و صحبت‌هایی را نداشتم و به او می‌گویم شما چرا؟ از شما بعید است. وی ادامه داد: ما حسن نیت‌ خودمان را با مهلتی که به باشگاه دادیم نشان دادیم، اما رحیمی حتی حاضر نبود به ما در مورد پرداخت طلب‌مان قولی بدهد. مگر می‌خواهند صدقه بدهند که این‌طور صحبت می‌کنند؟ دنبال حق کشتی‌گیران هستیم. پرسپولیس باشگاه بزرگ و قابل احترامی است. ما هم کار خودمان را انجام داده‌ایم و وقتی دست‌مان به جایی بند نیست به قانون متوسل شدیم. سرمربی سابق تیم کشتی آزاد پرسپولیس گفت: منتظر بودم رحیمی به جای مصاحبه در رسانه‌ها جلسه‌ای با ما می‌گذاشت و صحبت می‌کرد و می‌گفت چه زمان می‌تواند طلب کشتی‌گیران را بدهد. نباید دنبال حق و حقوق‌مان باشیم؟ از قانون که بالاتر نداریم؛ قانون هم چنین حکمی را صادر کرده است رویانیان باید جوابگوی کارهایی که انجام داده است باشد و ارتباطی به کشتی‌گیران ندارد. ما با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشتیم و اینکه می‌گویند رویانیان رفته است و باشگاه مسوولیتی ندارد، درست نیست.

واکنش وکیل کشتی‌گیران به اظهارات رحیمی

وکیل کشتی‌گیران شاکی از پرسپولیس در مورد اظهارات رحیمی مبنی بر توقیف نشدن اموال باشگاه واکنش نشان داد. حمید کلوانی‌نوری در واکنش به اظهارات رحیمی که اموال پرسپولیس توقیف نشده، اظهار کرد: صحبت‌های مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس خیلی جالب است چون به نظرم همه داستان را می‌دانند و نیاز به توضیح نیست. اموال باشگاه پرسپولیس توقیف شده است. او حتی لیست لوازم توقیف شده را هم اعلام می‌کند: «حتی اموال اتاق آقای رحیمی خیلی دقیق‌تر از سایر جاها توقیف شده است اما اگر دوست دارند بیشتر توضیح بدهم باید اعلام کنم میز کنفرانس، فاکس، صندلی‌های چرمی در تاریخ ۳۰/۴/۹۳ ساعت ۱۶ بعدازظهر طبق پرونده شماره ۹۳۰۰۶۵ با حضور ماموران اجرای احکام و طبق دستور شعبه ۳۷ دادگاه حقوقی تهران و پاسگاه ۱۴۵ ونک توقیف شده است.» وی در پاسخ به سوالی که آیا پای رحیمی به کلانتری هم باز شده یا خیر، گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم. ما وسایل را توقیف کردیم و در صورتی که پرسپولیسی‌ها به وعده خود عمل نکنند این اموال را به مزایده خواهیم گذاشت. وکیل کشتی‌گیران در پایان خاطرنشان کرد: رحیمی گفته موضوع کشتی برای ۴ یا ۵ سال پیش است، باید اعلام کنم آقای رحیمی! یا در جریان نیستند، یا به دنبال مسائل دیگری هستید. موضوع ما با باشگاه پرسپولیس مربوط به ۱۷ ماه پیش است و ربطی به ۵ سال پیش ندارد. اقلام باشگاه نیز کاملا توقیف شده و اگر به وعده خود عمل نکنید، می‌بینید که وسایل به مزایده گذاشته خواهد شد یا خیر.