علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال درباره موضوعات مختلف مصاحبه مفصلی با یک برنامه تلویزیونی انجام داد. کی‌روش هر سه ماه حقوق می‌گیرد

رئیس فدراسیون فوتبال درباره تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش از احتمال بالای تمدید قرارداد با او خبر داد: «با او صحبت کردیم و اومتنی را برای قرارداد برای ما فرستاده است. او چند روز از مرخصی‌اش مانده، حالا باید ببینیم قرار است بیاید قرارداد را امضا کند و بعد برود؟ ۹۰ درصد قرارداد ما با کی‌روش نهایی شده.»کفاشیان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا کی‌روش ماهانه پول می‌گیرد و قرارداد او تا جام ملت‌های آسیاست یادآور شد: «او هر سه ماه یک بار حقوق می‌گیرد و قرارداد ما هم تا پایان جام جهانی است. اگر به جام‌جهانی رفتیم تا پایان بازی‌ها و اگر نرفتیم زودتر کارش تمام می‌شود.»

به قهرمانی در آسیا خوشبین هستیم

کفاشیان همچنین درباره جام ملت‌های آسیا و اینکه چند درصد شانس قهرمانی داریم، گفت: «ما خیلی از کره و ژاپن بالاتر نیستیم. شاید مساوی باشیم. ما به کی‌روش گفته‌ایم هم به قهرمانی جام ملت‌های آسیا و هم حضور در جام جهانی فکر کند.اما به قهرمانی در آسیا خوشبین هستیم و همچنین جام جهانی آینده برای ما بسیار مهم است.»

باید با صادقیان برخورد شود

کفاشیان همچنین درباره حرکت پیام صادقیان که منجر به اخراج این بازیکن در بازی با فولاد شد، گفت: «این حرکت پسندیده نیست. باید حتما با این بازیکن برخورد شود، چرا که نباید فوتبالیست‌های ما فکر کنند چون شاخص هستند هرکاری می‌توانند انجام دهند و باید با این بازیکن برخورد شود تا سایرین دیگر سراغ چنین رفتاری نروند.»

فتح‌الله‌زاده گفت برای نکونام به قلعه‌نویی زنگ بزن

کفاشیان همچنین درباره درگیری قلعه‌نویی با نکونام و اینکه قلعه‌نویی گفته او سفارش کرده است تا نکونام به استقلال برود، ماجرا را اینگونه تعریف می‌کند:«نه این‌طور نیست، پارسال نکونام قرار بود به تراکتورسازی برود او با علی فتح‌الله‌زاده به فدراسیون آمد. فتح‌الله‌زاده گفت می‌خواهیم او را بگیریم لطف کن به قلعه‌نویی زنگ بزن من هم زنگ زدم و گفتم شما هم از این موضوع حمایت کنید.»