روز اول از هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در حالی عصر روزپنج‌شنبه به پایان رسید که صدرنشین فعلی این مسابقات با برتری مقابل حریف خود بالا نشینی‌اش را مجددا تثبیت کرد. در این هفته تیم‌های بالای جدولی سپاهان، پدیده و تراکتور منتظر لغزش تیم استقلال بودند که این اتفاق نیفتاد و تیم استقلال با برتری ۲بر صفر که درخانه نفت مسجد سلیمان به‌دست آورد حریفان خود را نا امید کرد. استقلال در حالی در این بازی ششمین برد خود در لیگ چهاردهم را به‌دست آورد که نفت مسجدسلیمان با ۳ امتیاز در قعر جدول جا خوش کرده است.استقلال با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و مقتدرانه صدر جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داد.

تمجید از تیم مقابل

البته قلعه‌نویی در پایان این بازی هم با تعریف و تمجید‌های همیشگی از تیم‌هایی که مقابل آنها پیروز می‌شود، گفت: «تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در این بازی شرایط تاکتیکی خود را به ما دیکته کرد و می‌توانست برنده بازی باشد. این تیم بازی خوبی مقابل ما انجام داد.نیمه دوم تیم حریف به علت فشار هواداران خود کنترل بازی را به دست گرفت و کار به‌گونه‌ای پیش رفت که حتی نفتی‌ها می‌توانستند برنده این

بازی باشند. »

توقف تکراری طلایی پوشان

اما در دیگر بازی این هفته تیم سپاهان که دراین فصل نوسانات زیادی داشته است در خانه خود مقابل تیم ملوان با نتیجه مساوی یک- یک متوقف شد تا رسیدن به رتبه‌های بالای جدول را از دست بدهد. سپاهان با این مساوی ۱۲ امتیازی شد و ملوان ۷ امتیازی.

دو دستگی در سپاهان

خروج رحمان احمدی از استادیوم در بین دو نیمه بازی تیمش مقابل ملوان، از نکات جالب و حاشیه‌ای این مسابقه به شمار می‌رود. اما همین مساوی و نتایج پر فرازونشیب سپاهان باعث ایجاد دو دستگی در بین هواداران این تیم شده است که این حاشیه‌ای بزرگ تر به شمار می‌آید؛ چرا که در دقایق پایانی بازی برخی هواداران سپاهان علیه زلاتکو کرانچار شعار سر دادند که این مساله واکنش عده‌ای دیگر از هواداران را به‌دنبال داشت و آنها با تشویق کرانچار، از وی حمایت کردند.

ترمز پدیده

پدیده مشهد در چند بازی گذشته لیگ چهاردهم اینقدر خوب و غیرقابل انتظار بازی کرده بود که مساوی این تیم در خانه استقلال خوزستان را بشود توقف این تیم نامید. این بازی با نتیجه مساوی یک - یک به پایان رسید. با این نتیجه استقلال خوزستان ۴ امتیازی شد و پدیده هم با کسب امتیاز سیزدهم موقتا به رده دوم جدول صعود کرد.

کل کل بازیکن با مربی

در دیگر بازی این هفته شاگردان علیرضا منصوریان یک امتیاز با ارزش درخانه گسترش فولاد گرفتند. در این دیدار که در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد برگزار شد دو تیم با تساوی یک - یک به کار خودشان پایان دادند. اما حرکت حاشیه‌ای بازیکن تیم گسترش خبرساز شد. در این بازی مهرداد بایرامی مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد در دقیقه ۶۳ تعویض شد که در زمان بیرون آمدن با تارتار به جر و بحث و کل کل پرداخت و وقتی روی نیمکت نشست پیراهنی را که روی نیمکت بود به‌گوشه‌ای

پرتاب کرد.