گروه ورزش: حمید درخشان در چهارمین تجربه‌اش روی نیمکت پرسپولیس نخستین شکستش را تجربه کرد تا ماه‌عسل خیلی زود برای او به پایان برسد. اگر در دوران مربیگری علی دایی هیچ بازیکنی به خودش جرات اعتراض به کادر فنی و مدیریت باشگاه را نمی‌داد، حالا در طول همین چهار هفته کلی خبر قهر و غضب از اردوگاه سرخپوشان مخابره شده است. ابتدا این رضا حقیقی بود که بعد از تعویض شدن در بازی نفت مسجدسلیمان، از سمت دیگر میدان بیرون رفت و کفشش را به زمین کوبید، بعد شایعه قهر نیلسون در فاصله یک ساعت به بازی با راه‌آهن منتشر شد، بعدتر گفتند رضا نورمحمدی از اینکه برای بازی با استقلال صنعتی روی نیمکت قرار گرفته شاکی شده و دست آخر در پایان بازی با سپاهان، نوبت به میثم حسینی رسیده است که با شدت هرچه تمام‌تر، کادر فنی و برخی از بازیکنان پرسپولیس را مورد انتقاد قرار بدهد. در روزهایی که «سونامی اعتراض» در پرسپولیس توقف‌ناپذیر به نظر می‌رسد، گفت‌وگوی عجیب میثم حسینی با خبرگزاری تسنیم را بخوانید:

ابتدا در مورد باخت پرسپولیس به سپاهان صحبت کن.

اصلا خوب بازی نکردیم و مستحق باخت بودیم. شانس آوردیم که فقط یک گل خوردیم. ما ۹۰ دقیقه دفاع کردیم و حتی یک حمله هم روی دروازه حریف نداشتیم. ما اگر چند برد متوالی هم بیاوریم باز شکست می‌خوریم. متاسفانه ما وقتی به تیم‌هایی مانند سپاهان می‌رسیم قدرت برنده شدن نداریم.

فکر می‌کنی با جذب چند بازیکن در نیم فصل وضعیت بهتر شود؟

آقایان می‌گویند در دفاع چپ بازیکن می‌خواهند، انگار مشکل تیم دفاع چپ است، مگر هافبک‌ها و مهاجمان ما خوب هستند که تیم دفاع چپ می‌خواهد؟ این یعنی به من که تنها دفاع چپ تیم هستم اعتمادی وجود ندارد.

از نیمکت‌نشینی ناراحت هستی؟

مگر ما استقلال خوزستان را نبردیم، چرا به ترکیب تیم برنده دست زدند؟ چرا باید در بازی حساسی مثل سپاهان که مهاجمان سرعتی و دریبل زن دارد روی نیمکت بنشینم؟ حرف من این است چرا هربازیکنی که در تیم ما قهر می‌کند سریع به ترکیب اصلی می‌رسد؟

ممکن است با این حرف بعضی از بازیکنان از تو ناراحت شوند.

اصلا بازیکن مقصر نیست، بازیکن دوست دارد بازی کند ولی باید عدالت رعایت شود و هرکسی که در تمرین خوب است بازی کند به این صورت تیم هم موفق می‌شود. من به رضا نورمحمدی هم گفتم که مشکلی با او ندارم چون مربی تصمیم‌گیرنده است اما باید ملاک در ترکیب قرار گرفتن تمرین باشد.