بابک قربانی، دارنده مدال طلای کشتی فرنگی در بازی‌های آسیایی گوآنگجو که برای بررسی جرم خود در زندان بود، درگذشت. به گزارش «ایسنا»، فرنگی کار سابق تیم ملی کشتی ایران شنبه شب به علت وخامت حال در زندان به بیمارستان منتقل شد، اما تلاش پزشکان فایده‌ای نداشت و وی درگذشت. کیانی، دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه ضمن تایید این خبر گفت: «وی به علت مصرف فراوان قرص در زندان به بیمارستان منتقل شد، اما تلاش پزشکان چاره ساز نبود و وی نهایتا درگذشت.» قربانی در تیر ماه سال ۹۱ به اتهام قتل در کرمانشاه بازداشت و به زندان منتقل شد.

کسر احتمالی از قرارداد‌های صادقیان و حقیقی

کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس با حضور رضا حقیقی و پیام صادقیان برگزار شد. به گزارش «ورزش سه» صادقیان که قرار بود هفته گذشته در کمیته انضباطی باشگاه شرکت کند به دلیل مسائلی در باشگاه حاضر نشد تا جلسه انضباطی او به روز شنبه موکول شود. این جلسه با حضور کلانی، کاشانی و طاهری یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تشکیل شد و پس از شنیدن نظرات حقیقی و صادقیان قرار شد حکم بعد از دربی صادر شود. شنیده می‌شود از قرارداد هر کدام از این بازیکنان ۱۰درصد کسر خواهد شد و در صورت رضایت حمید درخشان از عملکرد آنها در آینده این مبلغ بخشیده می‌شود.

سیدصالحی در راه تبریز؟

ظاهرا سیدمهدی سیدصالحی، بازیکن سابق تراکتورسازی به گسترش فولاد خواهد پیوست. به گزارش «ورزش سه» این بازیکن باتجربه که سابقه حضور در تبریز را دارد، پس از جدایی از سایپا تصمیم دارد به فراز کمالوند سرمربی گسترش

کمک کند.

وی در این خصوص گفت: «اول از همه باید باشگاه سایپا رضایت نامه من را صادر کند که چنین اتفاقی نیفتاده. به هر حال من اول باید تکلیفم با سایپا به طور کامل مشخص شود و بعد در این باره تصمیم‌گیری کنم. من از تیم‌های مختلفی تماس داشته ام و به یکی از آنها خواهم رفت. امیدوارم انتخاب خوبی داشته باشم.»

بازیکن سابق پرسپولیس بازداشت شد

سعید حلافی، مهاجم پیشین تیم‌های پرسپولیس، پیکان و داماش گیلان دیروز بازداشت شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، حلافی به جرم دریافت کارت معافیت جعلی سربازی و استفاده از آن از سوی شعبه دوم بازپرسی رسیدگی به جرائم ورزشی احضار و پس از تفهیم اتهام بازداشت شد. وی از جمله نفراتی بود که چندی پیش کارت معافیتش باطل و از بازی کردن منع شد. گفته می‌شود ممکن است کار چند بازیکن دیگر هم به بازداشت کشیده شود.

تکذیب مذاکره پرسپولیس با مدافع فولاد

حسین ابن‌قاسم، سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان مذاکره باشگاه پرسپولیس با مدافع این تیم را رد می‌کند. وی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، درباره خبر مذاکره پرسپولیس با یوسف وکیا مدافع این تیم با بیان مطلب فوق گفت: «این خبرها شایعه است. پرسپولیس حتما می‌داند وقتی بازیکنی قرارداد دارد باید با همان باشگاه مذاکره کند نه بازیکن. ضمن اینکه وکیا بازیکن پایه تیم فولاد است و با ما قرارداد پنج ساله دارد. یک روز شایعه می‌کنند که پرسپولیس سروش رفیعی را می‌خواهد و یک روز دیگر می‌گویند یوسف وکیا. هر فردی که این شایعات را می‌سازد می‌خواهد فولاد را به حاشیه ببرد.»

رحمانی: تا چند روز آینده همه چیز حل می‌شود

بختیار رحمانی هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از اینکه مشخص شد کارت پایان خدمتش مساله‌دار است درگیر مشکلات زیادی شد اما وی مدعی است به‌زودی همه این مشکل‌ها حل می‌شود.

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در مورد اینکه به سرپرست فولاد اعلام کرده درخصوص کارت معافیتش دادگاه به نفع او رای داده است عنوان کرد: «در این خصوص بهتر است فعلا چیزی نگویم، چون مسوولانی که مدارک من را مورد بررسی قرار داده‌اند گفته‌اند صحبتی در این خصوص نداشته باشم تا تکلیفم نهایی شود.» رحمانی درخصوص اینکه در صورت حل مشکلش در فولاد به فوتبالش ادامه می‌دهد یا در نیم فصل به تیم دیگری خواهد رفت، یادآور شد: «خودم دوست دارم در فولاد بمانم و اگر من را بخواهند به قراردادم پایبند هستم. با باشگاه فولاد تا پایان فصل قرارداد دارم و می‌خواهم به تیم خودم کمک کنم.»