به نظر می‌رسد ادامه همکاری آندرانیک تیموریان با استقلال، هر روز بیشتر از قبل در هاله‌ای از تردید قرار می‌گیرد.

در شرایطی که مصاحبه این بازیکن پس از دربی تهران در مورد جدایی از آبی‌ها هواداران را نگران کرده بود،‌ روز گذشته خبرگزاری فارس از احتمال پیوستن آندو به باشگاه پدیده مشهد خبر داد. در این گزارش حتی فرضیه عقد قرارداد داخلی بین تیموریان و پدیده در ازای ۵۰۰ میلیون تومان برای نیم‌فصل هم مطرح شده بود. در همین رابطه سیدهاشم حسینی سرپرست باشگاه خراسانی به خبرگزاری فارس گفت: «با تیموریان صحبت‌هایی انجام داده‌ایم؛ اما هنوز قراردادی امضا نشده است و همه چیز به زودی مشخص خواهد شد. ما شدیدا به دنبال حضور تیموریان در پدیده هستیم و او هم به آمدن به این تیم و زندگی در مشهد ابراز علاقه کرده است؛ چرا که سابقه بازی در ابومسلم را دارد. شاید دوشنبه‌شب تیموریان به دفتر مرکزی ما در تهران رفته باشد، اما خود من آخرین باری که آندو را دیدم از تلویزیون و در دربی بود!» با این وجود رئیس هیات‌مدیره استقلال ادعای دیگری دارد.

کامران صاحب‌پناه در بخشی از گفت‌وگویش با همین خبرگزاری می‌گوید: «به نظر من این کارها غیرحرفه‌ای است. فصل نقل‌وانتقالات شروع نشده و باشگاه‌ها اگر طرف بازیکنی می‌روند، دنبال حاشیه‌سازی نباشند. تیموریان بازیکن استقلال است و با ما قرارداد دارد و هر وقت توافق کردیم که از استقلال جدا شود می‌تواند به هر تیم دیگری برود.» در همین حال اما هافبک خبرساز آبی‌ها به سایت کاپ می‌گوید: «به هیچ عنوان این صحبت‌ها حقیقت ندارد. من بازیکن تیم استقلال هستم و با این تیم ۲ ساله قرارداد دارم. پس از دربی هم گفتم که تا بعد از بازی ذوب‌آهن نمی‌خواهم درباره آینده صحبتی بکنم.»

این در حالی است که تجربه نشان داده در مورد آندو، هیچ‌وقت نمی‌توان از چیزی مطمئن بود. یک پیشنهاد مالی بهتر از سوی باشگاهی متفاوت یا حتی تزریق پول به حساب تیموریان از طرف خود استقلالی‌ها، اتفاقاتی هستند که می‌تواند تصمیم او را در آخرین لحظات تغییر بدهد!