لوکا مودریچ در گفت‌و‌گو با یک روزنامه کروات به تحلیل عملکرد این فصل رئال و پیشرفتش در مسیر بهبودی پرداخت و اعلام کرد که احتمالا اواسط فوریه به میادین باز می‌گردد. بازیکن سابق تاتنهام توضیح داد که دوران نقاهتش طبق برنامه پیش می‌رود، هر چند انتظار دارد که یک ماه و نیم دیگر به بازی‌ها برگردد:«وقتی به من گفته شد که سه ماه خانه‌نشین شده‌ام، دردناک بود. یاد روزی افتادم که در سال ۲۰۰۹ پایم شکسته بود، اما باید به نیمه پر لیوان نگاه کرد. اگر این اتفاق باید می‌افتاد، بهتر بود که در همین زمان رخ می‌داد زیرا می‌توانم به بازی‌هایی که برای قهرمانی در این فصل تاثیرگذار هستند، برسم.»

آگیره: من تبانی نکردم

چندی پیش کمیته انضباطی فوتبال اسپانیا فهرستی ۴۲ نفره از متهمان پرونده تبانی در یکی از بازی‌‌های هفته پایانی لالیگا در فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۰ منتشر کرد که نام خاویر آگیره، سرمربی حال حاضر تیم ملی ژاپن نیز در آن وجود داشت.آگیره متهم است در زمان برگزاری آن بازی میان تیم‌های ساراگوسا و لوانته در تاریخ ۲۱ می‌سال ۲۰۱۱، در قبال تبانی برای پیروزی ساراگوسا و ماندن این تیم در لالیگا سکوت اختیار کرده و به نوعی همدست تبانی‌‌کنندگان بوده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آگیره در واکنش به این موضوع در یک کنفرانس مطبوعاتی در توکیو گفت: «من ۱۲ سال در اسپانیا مربیگری کردم و هرگز هیچ کار غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای انجام نداده‌ام. تنها کاری که برای رسیدن به پیروزی لازم دارید، تلاش است.»

تلاش بایرن برای حفظ گواردیولا

رومنیگه، مدیر باشگاه بایرن مونیخ اخیرا در جمع خبرنگاران موضع خود را درباره عملکرد پپ گواردیولا، سرمربی تیم اعلام و تاکید کرده بود که در آینده تلاش خود را برای تمدید قرارداد او انجام خواهد داد. حالا نشریه بیلد اعلام کرد که مذاکرات بایرن با پپ درخصوص تمدید قرارداد او که در سال ۲۰۱۶ خاتمه می‌‌یابد، آغاز شده است.

تیم منتخب اکیپ

نشریه معتبر«اکیپ» فرانسه طبق عادت سالانه خود اقدام به معرفی بهترین‌های فوتبال در سال ۲۰۱۴ کرد آنها پس از انتخاب مانوئل نویر به‌عنوان بهترین بازیکن سال، تیم منتخب خود را هم اعلام کردند که به شرح زیر است:

دروازه‌بان: مانوئل نویر (بایرن‌مونیخ/ آلمان)

مدافعان: فیلیپ لام (بایرن‌مونیخ/ آلمان)، متس هوملس (بورسیا دورتموند/ آلمان)، سرخیو راموس (رئال‌مادرید/ اسپانیا) و داوید آلابا (بایرن‌مونیخ/ اتریش)

هافبک‌ها: ژابی آلونسو (بایرن‌مونیخ / اسپانیا)، آنخل دی‌ماریا (منچستریونایتد / آرژانتین) و تونی کروس (رئال‌مادرید / آلمان)

مهاجمان: نیمار (بارسلونا/ برزیل)، لیونل مسی (بارسلونا/ آرژانتین) و کریستیانو رونالدو (رئال‌مادرید/ پرتغال)