باشگاه استقلال کم‌ماجرا ندارد. انتقادهای تند قلعه‌نویی از ملی پوشانش، تاخیر در واگذاری باشگاه به بخش خصوصی، مشکلات در راه قیمت‌گذاری باشگاه و بعد ازهمه اینها انتقادات فنی پورحیدری که با پاسخ سرمربی تیم هم همراه شدهمه و همه مدیریت باشگاه را دشوار تر می‌کند. افشارزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درخصوص این مسائل توضیح داده است. در مورد جلسه هیات مدیره و حضور رئیس سازمان خصوصی سازی صحبت می‌کنید؟

درخصوص روند خصوصی‌سازی استقلال و مدارکی که پیش از این ارائه شده بود صحبت شد. به هر حال باید بررسی بیشتر و دقیق‌تری صورت گیرد. ریز بدهی‌ها و سایر صورت‌های مالی باید به صورت شفاف‌تری بررسی شود و در اختیار سازمان خصوصی‌سازی قرار گیرد تا سازمان خصوصی‌سازی به عدد واقعی‌تری که برای فروش این باشگاه نیاز است، برسد.

تکلیف جدایی امیرحسین صادقی چه می‌شود؟

من به امیر قلعه‌نویی اعلام کردم که به صورت مکتوب این درخواستش را اعلام کند و هنوز این درخواست را به من نداده است. تا زمانی که به صورت مکتوب به من چیزی ارائه نشده نمی‌توانم با صادقی صحبت کنم. سعی می‌کنم با این بازیکن در تماس باشم و تا آخر هفته تکلیف را روشن کنم. امیرحسین صادقی سال‌ها بازیکن استقلال بوده و برای این تیم زحمت کشیده و اگر در برهه‌ای هم بازیکنی آماده نبوده باید با احترام با او برخورد شود.

قلعه‌نویی همچنان از ملی‌پوشان خود گلایه دارد.

امیر قلعه‌نویی نظر خودش را گفته و به هر حال نظر هر کسی برای خودش محترم است. او سرمربی است و یکسری مسائل را می‌بیند که من نمی‌بینم. ولی من احساس می‌کنم باید فضا را به سمت آرامش ببریم و اوضاع را تلطیف کنیم تا ملی‌پوشان هم با آرامش خاطر در مسابقات جام ملت‌های آسیا شرکت کنند.

در مورد خسرو حیدری صحبت زیاد است شما هم فکر می‌کنید او امسال هم نتوانسته کارآیی لازم را داشته باشد؟

به هر حال اعزام به جام جهانی و سپس شروع فشرده مسابقات لیگ باعث فرسودگی جسم بازیکنان می‌شود. فشردگی باعث آسیب‌پذیری و ضرب‌خوردگی بازیکنان می‌شود و روی ملی‌پوشان این مساله اثر گذاشته است. بدن تا حدی کشش دارد وعضله آهن نیست که این همه فشردگی را تحمل کند.

احساس نمی‌کنید بین پورحیدری و قلعه‌نویی فاصله است؟

به نظر من آنها باید مقابل هم بنشینند و مطالب را رو در رو به هم بگویند. نباید مسائل گذشته را وسط بکشیم و سابقه خودمان را خراب کنیم.