رونالدوستاره پرتغالی رئال‌مادرید با زدن ۶۱ گل به‌عنوان بهترین گلزن جهان در سال ۲۰۱۴ انتخاب شد. بعد از او لیونل مسی با ۵۸ گل در فهرست برترین گلزنان سال گذشته ایستاد. به گزارش «ایسنا»، کریستیانو رونالدو در رقابت‌های لیگا ۳۸گل، در لیگ قهرمانان اروپا ۱۳ گل، در جام حذفی اسپانیا ۳ گل، در سوپر جام اروپا دو گل و با تیم ملی پرتغال ۵ گل به ثمر رساند تا مجموع گل‌های او در سال ۲۰۱۴ به عدد ۶۱ برسد.

۸۰۰ میلیون بیننده

برای جام ملت‌های آسیا

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت انتظار می‌رود ۸۰۰ میلیون هوادار فوتبال در بیش از ۱۲۰ کشور جهان دیدارهای جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ را از تلویزیون ببینند. داتو آلکس سوسای دبیرکل کنفدراسیون آسیا گفت: «مناطق زمانی که مسابقات در آنجا برگزار می‌شود، عامل مهمی در افزایش رکورد تماشای مسابقات از تلویزیون است. جام ملت‌های آسیا در ۱۵ دوره قبلی خود از همه نظر رشد کرده است و من مطمئن هستم این دوره از نظر میزان حضور هواداران در ورزشگاه‌ها و تماشای تلویزیونی مسابقات رکورد جدیدی برجا خواهد گذاشت.»

دروگبا دستیار مورینیو

دروگبا مهاجم افسانه‌ای و ۳۶ ساله اهل ساحل عاج آماده است تا در پایان فصل، بازنشستگی خود را از دنیای فوتبال اعلام کند. گفته می‌شود دروگبا پس از بازنشستگی نقشی را روی نیمکت خوزه مورینیو به دست خواهد گرفت.

آزادی مشروط اولی هوینس

اولی هوینس، رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ، به‌صورت مشروط آزاد شد. هفت ماه از زندانی شدن رئیس باشگاه بایرن مونیخ به جرم فرار مالیاتی می‌گذرد. وزارت دادگستری ایالت باواریا رسما اعلام کرد وی روزها اجازه دارد بیرون از زندان کار کند ولی باید از ساعت ۱۸ مجددا به سلولش بازگردد.