کاروان پرسپولیس عصر امروز به سوی دبی پرواز می‌کند تا اردوی ۱۰روزه‌ای را در این شهر برگزار کند، اما برخی از بازیکنان پرسپولیس بدهی مالیاتی دارند که شاید برای خروج از کشور دچار مشکل شوند. در این رابطه گفته می‌شود محمد نوری شاخص‌ترین چهره‌ای است که مشکل مالیاتی‌اش همچنان توسط باشگاه حل نشده است. محمود خوردبین سرپرست این باشگاه در گفت‌وگو با کاپ گفت: «یکسری از بازیکنان مشکل مالیاتی دارند که سعی می‌کنیم مشکلشان حل شود تا با تیمی کامل راهی اردوی دبی شویم.»

درخواست ۷ هزار میلیاردی وزیر

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان درباره بودجه وزارت ورزش گفت: «اعتبارات وزارت ورزش به هزار میلیارد هم نمی‌رسد و در بحث اعتبارات عمرانی و جاری این رقم به ۵۰۰ میلیارد هم نخواهد رسید.» به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی در ادامه نیز درخصوص اعتبار لازم برای پروژه‌های نیمه‌تمام گفت: «۳ هزار و ۸۷۰ پروژه ناتمام داریم که به ۷ هزار میلیارد اعتبار نیاز دارد.» گودرزی در بحث بخش خصوصی هم گفت: «تلاش خواهیم کرد تا زمینه حضور بخش خصوصی را فراهم کنیم و مشوق‌های سال ۹۳ را در سال ۹۴ هم برای آنها در نظر خواهیم گرفت.»

احتمال لغو اردوی تراکتورسازی در ترکیه

کاروان تراکتورسازی بعد از برگزاری اردویی ۱۰ روزه به تهران بازگشت تا از تهران به تبریز برود. به گزارش کاپ، با وجود اینکه قرار بود تراکتورسازان بعد از اردوی دبی، اردوی دیگری را در ترکیه برگزار کنند اما احتمال لغو این اردو زیاد است.

عدم حضور بازیکنان سرباز در لیگ قهرمانان

بازیکنانی که در جریان کارت‌های خدمت سربازی تخلف کردند برای بازی‌های جام ملت‌ها، مجوز بازی گرفتند؛ اما برای لیگ قهرمانان آسیا حق بازی ندارند. بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت‌وگو با کاپ گفت: «این مجوز فقط برای بازیکنان ملی داده شده بود. باشگاه ملوان تصور کرده بود که این مجوز برای تمام بازیکنان داده شده است. حتی آنها آمده بودند که قرارداد بازیکنان خود را ثبت کنند که ما گفتیم نمی‌شود.»

سوریان در صدر

جدیدترین رده‌بندی برترین فرنگی‌کاران جهان در سال ۲۰۱۵ از سوی اتحادیه جهانی کشتی اعلام شد که دراین رده‌بندی نام حمید سوریان در صدر برترین‌های وزن ۵۹ کیلوگرم قرار دارد و امید نوروزی نیز در جایگاه دوم وزن ۶۶ کیلوگرم حضور دارد، همچنین افشین بیابانگرد و قاسم رضایی نیز در مکان چهارم اوزان ۷۱ و ۹۸ کیلوگرم حضور دارند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، این رده‌بندی با توجه به نتایج کشتی‌گیران در رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان در تاشکند ازبکستان و بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره‌جنوبی اعلام شده است که با توجه به رده‌بندی اعلام شده نقش مسابقات جهانی پررنگ‌تر از سایر مسابقات است.