جواد نکونام در یک کنفرانس خبری در اسپانیا از رفتار کادر مدیریتی و فنی اوساسونا از زمان پیوستنش به این تیم انتقاد کرد. به گزارش «ایسنا»، او گفت: «اوساسونا قرار بود ۸۰۰ هزار یورو به اداره خزانه‌داری (مالیاتی) پرداخت کند. آنها قرار بود تا سال ۲۰۱۱ این مالیات را پرداخت کنند که این کار را انجام نداده‌اند. باشگاه باید حواسش به پول‌هایی که قرار است به اداره خزانه‌داری اسپانیا بپردازد، باشد. اکنون اداره مالیاتی ۸۰۰ هزار یورو از حساب من برداشت کرده است.» نکونام پس از حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ به پامپلونا بازگشته است. او از اینکه سران باشگاه برای اخذ ویزای وی، همسر و پسرش هیچ کاری انجام نداده‌اند، انتقاد کرد:«اگر اکنون من اینجا هستم، به‌خاطر کمک یک دوست است. اگر این اتفاق تکرار شود، در ایران خواهم ماند و دیگر به پامپلونا برنمی‌گردم.» انتقاد تند نکونام از اوساسونا

جواد نکونام در یک کنفرانس خبری در اسپانیا از رفتار کادر مدیریتی و فنی اوساسونا از زمان پیوستنش به این تیم انتقاد کرد. به گزارش «ایسنا»، او گفت: «اوساسونا قرار بود ۸۰۰ هزار یورو به اداره خزانه‌داری (مالیاتی) پرداخت کند. آنها قرار بود تا سال ۲۰۱۱ این مالیات را پرداخت کنند که این کار را انجام نداده‌اند. باشگاه باید حواسش به پول‌هایی که قرار است به اداره خزانه‌داری اسپانیا بپردازد، باشد. اکنون اداره مالیاتی ۸۰۰ هزار یورو از حساب من برداشت کرده است.» نکونام پس از حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ به پامپلونا بازگشته است. او از اینکه سران باشگاه برای اخذ ویزای وی، همسر و پسرش هیچ کاری انجام نداده‌اند، انتقاد کرد:«اگر اکنون من اینجا هستم، به‌خاطر کمک یک دوست است. اگر این اتفاق تکرار شود، در ایران خواهم ماند و دیگر به پامپلونا برنمی‌گردم.»

پیشنهاد تبانی در لیگ یک

رئیس کمیته اخلاق از یک پرونده پیشنهاد تبانی در لیگ دسته اول پرده برداشت. علی‌اکبر محمدزاده با اعلام این خبر به کاپ گفت: «واقعیت این است که سرپرست وقت یک تیم شمالی لیگ دسته اول با مدیرعامل تیم در حال صعود تماس گرفته و به آنها گفته فلان تومان پرداخت کنید تا ما به شما ببازیم. آن تیم پیشنهاد سرپرست تیم شمالی را قبول نکرده و مدیرعاملش با ما تماس گرفت و اصل ماجرا را گفت. جالب است که هم مدیرعامل تیم پیشنهاد دهنده و هم مدیرعامل تیم پیشنهاد گیرنده ماجرا را به ما اطلاع دادند و در حال پیگیری هستیم. این پرونده را به دیوان حکمیت ارسال کرده‌ایم تا رای نهایی درباره اش صادر شود.»

زشت‌ترین بازی تاریخ لیگ برتر!

سپاهان با توقف خانگی مقابل نفت تهران، با وضعیت دشواری در کورس قهرمانی روبه‌رو شده است. هادی عقیلی در این مورد با خبرگزاری تسنیم حرف زده و البته در مورد بازی اخیر تیمش با نفت هم تعبیر جالبی به زبان آورده است: «باید بگویم دیدار سپاهان و نفت زشت‌ترین بازی تاریخ لیگ برتر بود. این بازی به هیچ عنوان بار فنی نداشت. هر چقدر در بازی با استقلال خوب بودیم، در این مسابقه بد بازی کردیم. البته نفت هم بد بازی کرد. گلی را هم که دریافت کردیم بار فنی نداشت. قبول دارم که با ادامه این روند کارمان برای قهرمانی سخت می‌شود. از دست دادن پنج امتیاز مقابل دو مدعی قهرمانی اصلا خوب نبود. ما می‌توانستیم با شکست دادن نفت و استقلال جایگاه خودمان را در جدول بهتر کنیم اما این‌طور نشد.»

ستارگان ۹۸ دوباره پابه توپ می‌شوند

تیم ستارگان ۹۸ در یک بازی خیریه در کرمانشاه به میدان می‌رود. به گزارش کاپ، تیم منتخب ستارگان ۹۸ روز ۲۲ بهمن در ورزشگاه شهدای ۱۵ خرداد کرمانشاه با تیم منتخب کرمانشاه دیدار خواهد کرد. قرار است عواید حاصل از این بازی به حساب کودکان سرطانی واریز شود.