مسابقات هفته بیست‌ویکم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، پنج‌شنبه و جمعه با برگزاری هفت بازی به پایان رسید. در مهم‌ترین مسابقه پنج‌شنبه،‌ پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با نتیجه بدون گل برابر صبای قم متوقف شد. این سومین مساوی درخشان در لیگ از زمان روی کار آمدن اوست. این مربی همچنین در این مدت پنج پیروزی و ۶ شکست نیز داشته است. در کرج اما فولاد، مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه پرگل سه بر یک مقابل سایپا شکست خورد تا از کورس عقب بیفتد. دیگر مدعی لیگ چهاردهم اما در مسجد سلیمان دو بر یک از سد نفت این شهر گذشت. تراکتورسازی در این مسابقه برای اولین بار از سوی تونی اولیویرا هدایت می‌شد تا پا قدم این مربی پرتغالی برای تبریزی‌ها خوب باشد. در نخستین بازی روز جمعه، استقلال و گسترش فولاد به مصاف هم رفتند که حاصل کار آنها نتیجه‌ای غیر از تساوی بدون گل نبود. دو تیم در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد، یک بازی سرد و بی‌روح به نمایش گذاشتند. نکته جالب این بازی حضور کرار جاسم در زمین، از دقیقه۳۲ بود! دیروز همچنین ملوان انزلی در اهواز سومین پیروزی پیاپی‌اش را به دست آورد و سه بر یک مقابل استقلال صنعتی به برتری رسید. این در حالی است که دیگر تیم فانوس‌به دست لیگ یعنی راه‌آهن هم در اولین حضور فرهاد کاظمی به سریال ناکامی‌هایش خاتمه داد و با نتیجه یک بر صفر از سد پدیده مشهد گذشت. مهم‌ترین بازی دیروز نیز بین سپاهان و ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه تلاش به نتیجه مساوی یک - یک دست یافتند. سپاهان با اخراج رحمان احمدی در نیمه اول ۱۰ نفره شد و قاسم دهنوی هم در دقایق پایانی با دریافت کارت قرمز، ذوب‌آهن را ۱۰ نفره کرد. مسابقات هفته بیست‌ویکم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، پنج‌شنبه و جمعه با برگزاری هفت بازی به پایان رسید. در مهم‌ترین مسابقه پنج‌شنبه،‌ پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با نتیجه بدون گل برابر صبای قم متوقف شد. این سومین مساوی درخشان در لیگ از زمان روی کار آمدن اوست. این مربی همچنین در این مدت پنج پیروزی و ۶ شکست نیز داشته است. در کرج اما فولاد، مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه پرگل سه بر یک مقابل سایپا شکست خورد تا از کورس عقب بیفتد. دیگر مدعی لیگ چهاردهم اما در مسجد سلیمان دو بر یک از سد نفت این شهر گذشت. تراکتورسازی در این مسابقه برای اولین بار از سوی تونی اولیویرا هدایت می‌شد تا پا قدم این مربی پرتغالی برای تبریزی‌ها خوب باشد. در نخستین بازی روز جمعه، استقلال و گسترش فولاد به مصاف هم رفتند که حاصل کار آنها نتیجه‌ای غیر از تساوی بدون گل نبود. دو تیم در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد، یک بازی سرد و بی‌روح به نمایش گذاشتند. نکته جالب این بازی حضور کرار جاسم در زمین، از دقیقه۳۲ بود! دیروز همچنین ملوان انزلی در اهواز سومین پیروزی پیاپی‌اش را به دست آورد و سه بر یک مقابل استقلال صنعتی به برتری رسید. این در حالی است که دیگر تیم فانوس‌به دست لیگ یعنی راه‌آهن هم در اولین حضور فرهاد کاظمی به سریال ناکامی‌هایش خاتمه داد و با نتیجه یک بر صفر از سد پدیده مشهد گذشت. مهم‌ترین بازی دیروز نیز بین سپاهان و ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه تلاش به نتیجه مساوی یک - یک دست یافتند. سپاهان با اخراج رحمان احمدی در نیمه اول ۱۰ نفره شد و قاسم دهنوی هم در دقایق پایانی با دریافت کارت قرمز، ذوب‌آهن را ۱۰ نفره کرد.

احتمال دو برابر شدن بودجه ورزش

سیدمناف هاشمی، معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش امیدوار است با حمایت‌ها، بودجه ورزش دو برابر شود. به گزارش خبرگزاری مهر، وی در این خصوص گفت: «سال ۹۴ سال بسیار سختی برای ورزش کشور از نظر گرفتن سهمیه المپیک و برگزاری اردوها و مسابقات مختلف است. بودجه وزارت ورزش و جوانان حدود ۴۹ درصد رشد داشته است و در برخی ردیف‌های ما نیز اتفاقات خوبی افتاده که اگر تبدیل به قانون شود، اعتبارات ما در سال ۹۴ حدود دو برابر خواهد شد.»

قرارداد ۵/ ۲ میلیاردی برانکو

یک سایت اماراتی از مبلغ قرارداد احتمالی برانکو ایوانکوویچ با پرسپولیس پرده برداشت. به گزارش خبرگزاری فارس، این سایت نوشت: درپی نمایش ناموفق تیم پرسپولیس در فصل جاری لیگ بر‌تر فوتبال ایران، مقامات باشگاه با برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی ایران، برای هدایت قرمزپوشان تهران، وارد مذاکرات جدی شده‌اند. گفته می‌شود در این مذاکره پیشنهاد ۷۰۰هزار دلاری پرسپولیس برای حضور برانکو به مدت یک فصل و نیم مورد موافقت نیز قرار گرفته است.

پرسپولیس مانند بچه‌ سرراهی شده است

درخشان سرمربی پرسپولیس پس از تساوی در استادیوم آزادی مقابل صبای قم از نامشخص بودن وضعیت این تیم گلایه کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی گفت: «پرسپولیس مانند یک بچه سر راهی شده است که هر کس برای کمک به آن جلو می‌آید بعد از ۱۰، ۲۰ روز تیم را به حال خود رها می‌کند.»