لیورپول در دور حذفی رقابت‌های لیگ اروپا موفق شد با تک گل بالوتلی، بشیکتاش را شکست دهد. به گزارش «ایسنا»، جردن هندرسون پس از استیون جرارد، پنالتی‌زن لیورپول است و دراین بازی نیز در حالی که آماده می‌شد تا پنالتی را بزند بالوتلی با برداشتن توپ، پنالتی را وارد دروازه بشیکتاش کرد. کاری که باعث شد جرارد از او انتقاد کند. بالوتلی با گل زدن هم وارد حاشیه شد

لیورپول در دور حذفی رقابت‌های لیگ اروپا موفق شد با تک گل بالوتلی، بشیکتاش را شکست دهد. به گزارش «ایسنا»، جردن هندرسون پس از استیون جرارد، پنالتی‌زن لیورپول است و دراین بازی نیز در حالی که آماده می‌شد تا پنالتی را بزند بالوتلی با برداشتن توپ، پنالتی را وارد دروازه بشیکتاش کرد. کاری که باعث شد جرارد از او انتقاد کند.

هزینه ۱۵۰ میلیون پوندی منچستر یونایتد

باشگاه منچستر یونایتد قصد دارد برای فصل نقل‌وانتقالات تابستانی، ۱۵۰ میلیون پوند در اختیار لوییس فن‌خال قرار دهد. به گزارش سایت طرفداری مسوولان باشگاه پس از امضای قراردادی با کمپانی آدیداس به‌عنوان اسپانسر پیراهن‌های این باشگاه، مشکلی با خرید در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی نخواهند داشت.

تمدید دو ساله آقای خاص با چلسی

اطلاعاتی وجود دارد که مشخص می‌کند چلسی قصد دارد قرارداد کنونی ژوزه مورینیو، معروف به آقای خاص را تمدید کند. به گزارش خبرگزاری فارس، قرارداد کنونی وی با لندنی‌ها تا سال ۲۰۱۷ است اما سران باشگاه می‌کوشند تا سال ۲۰۱۹ قراردادش را تمدیدکنند.

مسی: بدنم دیگر کشش قبل را ندارد

لیونل مسی، ‌ستاره آرژانتینی بارسلونا اعتراف کرد که از نظر قدرت بدنی دیگر توانایی‌های پیشین خود را ندارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی اظهار کرد: «من اکنون ۲۷ ساله‌ام و دیگر مانند زمانی که سن و سالم کمتر بود، نیستم. پیش از این من می‌توانستم تقریبا هر کاری انجام دهم و ذره‌ای به بدنم فشار نمی‌آمد اما اکنون باید مطمئن شوم که می‌توانم مدتی استراحت کنم و مراقب رژیم غذایی‌ام باشم.»

بازگشت مودریچ به تمرینات رئال

لوکا مودریچ که از نوامبر گذشته به خاطر مصدومیت سنگین زانو غایب مهم مادریدی‌ها بود، از صبح پنج‌شنبه در محل تمرین تیمش حضور یافت.به گزارش خبرگزاری فارس، در شرایط کنونی کارلو آنچلوتی قادر نیست از وجود راموس، کوئنترائو، خدیرا و رودریگوئز به علت مصدومیت استفاده کند.

حمایت بکام از نامزدی فیگو

دیوید بکام از نامزدی لوییس فیگو، هم‌تیمی سابق خود برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون بین‌المللی فوتبال حمایت کرد. به گزارش «ایرنا»، وی ضمن خرسندی از شنیدن خبر نامزدی هم‌تیمی سابق خود در رئال در انتخابات ریاست فیفا، گفت: «نهاد حاکم بر فوتبال جهان نیاز به افرادی دارد که عاشق فوتبال هستند.از نامزدی دوستم لوییس برای ریاست فیفا استقبال می‌کنم.»