قرارداد شرکت آل‌اشپورت با فدراسیون فوتبال ایران رو به اتمام است و این برند که همکاری‌اش با فدراسیون کم هم جنجالی نبوده، قصد ادامه همکاری ندارد.وحید جعفری، مدیراین شرکت درگفت‌وگو با کاپ با اعلام این خبرگفت: «دو ماه دیگر با فدراسیون قرارداد داریم و فکر نمی‌کنم دیگر این قرارداد تمدید شود. شرکت آلمانی آل‌اشپورت پیغام داده دیگر تمایلی برای همکاری ندارد و به همین خاطر فکر می‌کنم بعد از دو ماه همه‌چیز تمام شود.» وی درباره مشکلاتی که در اسپانسرینگ تیم‌های ملی داشت با گلایه از مدیران فدراسیون گفت: «همان‌طور که در جریان هستید، یک مدت گرفتار کیفیت لباس‌ها شدیم، یک‌بار گفتند پول می‌گیرند و در نهایت هم خود کی‌روش خواهان رقمی برای نشستن روی نیمکت شد. تمام این مسائل جمع شده و باعث عدم تمایل شرکت برای ادامه همکاری شد. ما در جام ملت‌ها اسپانسر دو تیم ملی ایران و کویت بودیم و با کویتی‌ها هنوز دو سال دیگر قرارداد داریم. آنها دنبال خبرهای بدون منبع نیستند. خبرنگاران‌شان دنبال این نیستند که خبر دهند لباس‌ها چگونه دوخته شده یا از چه نخی استفاده شده است. هرکس کار خودش را می‌کند و آل‌اشپورت هم با فدراسیون آنجا قرارداد دارد که اگر مشکلی هم باشد، به فدراسیون جواب داده می‌شود.»

وی در پاسخ به این سوال که عباس ترابیان گفته چند اسپانسر معروف خواهان همکاری با فدراسیون شده‌اند، گفت: «خدا کند اسپانسرهای معروفی مثل آدیداس، پوما و نایک با تیم ملی ما همکاری کنند. البته امیدوارم این پیشنهادها از سوی شرکت‌های چینی نباشد چون شنیده‌ام شرکت‌های ۳۶۱، لینینگ و پیک تلاش زیادی می‌کنند تا به فوتبال ایران نفوذ کنند. اگر واقعا اینطور است، بهتر است به جای چینی‌ها با همان شرکت‌های داخلی خودمان کار کنیم چون یک سر و گردن از این چینی‌ها بالاتر هستند.»

او از انتقاد نکونام درمورد توپ‌های این برند گلایه می‌کند: «این ماجرا بعد از صحبت‌های جواد نکونام در برنامه ۹۰ رقم خورده که آمد و گفت ۳۰ درصد مشکل فوتبال ما به‌خاطر توپ‌های آل‌اشپورت است. صحبتی که به گوش مدیران آلمانی رسیده و مثل قرارداد فدراسیون پیغام داده‌اند برای کار با سازمان لیگ هم رغبتی ندارند و می‌توانند این ماموریت را به نکونام بدهند تا برود توپ‌های بهتری پیدا کند.»